Oktober

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Er allerede begynt å flytte noen inn dit jo. Wow. Det går fremover jenter :D hvordan går det med alle? Formen fin? Syns det ble så stille her :)

Syns det går så sakte :p men så er jeg helt i slutten av august :) formen er fin. Begynner å bli vant til å ikke være på topp kanskje :)

Ojoj!! Det går fremover❤ formen er kjempe bra her! Tror vi er litt i mellomsteget, alle går bare å venter på uke 12 tror jeg❤ alt bra med deg og den lille?

Det går sakte på frem. Jeg er heldig å ha termin i starten på august, så er 12 uker på fredag, jippi. Formen er bra, litt sliten og trøtt. For ikke å nevne den dumme bekkenløsningen, men begynner å bli vant med den også. Håper formen din er bra også. Liker når det er litt aktivitet på forumet vårt da. Må ikke la det bli for stille.

Alt bra her, formen er stigende og første time hos jordmor i morgen!! Gleder meg helt sinnsykt, også tidlig ultralyd kl 14.00 i morgen! Er i 12+0 i morgen :)

syntes keg ser babyer hele tiden og sier til samboeren min "åh, se babyen" sikkert ti ganger i løpet av en uke :)

Synes også det går sakte :p foreløpig termin i slutten av august så... formen er bånn i bøtta. Slik har det vært ei stund nå og fortsetter nok en stund til vil jeg tro. Men! Alt verdt det til slutt! :p

Ja det er så deilig å se folk flytter inn i nye mnd. :)

Alt bra her. :-) er 11+3, veeeeeenter!

Der?

12 uker i dag og kvalmen er avtagende, bekkenløsningen er økende. Var på UL i går, var helt fantastisk, var helt ødelagt på forhånd så det var betryggende.
Ellers så får jeg ikke tilrettelegging på jobb og må belage meg på å være sykmeldt frem til permisjonen, noen som har noen forslag til hva jeg kan finne på?

Fortsatt sykt trøtt, sliten og kvalm og nå i uke 10+noe... Litt mange andre ting å tenke på for tiden - 3-åringen skal ta mandlene på fredag og torsdag ettermiddag skal jeg i en begravelse jeg VET blir helt j*vlig..

Det jeg nå gleder meg mest til er å bli ferdig med den operasjonen og så fortelle nyheten til 3-åringen. Veldig spent på reaksjonen :-)

Back
Topp