Oktober?

veslemøy

Forumet er livet
VIP
Jeg hører nok til her, men vet ikke om jeg blir værende. Jeg er tretti med barn fra før min mann har sagt nei til fler. Vi tok en abort i november noe som var helt grusomt. Nå skal det sies at jeg har brukt alle typer forskjellig prevensjon og allikevel blir gravid. Nå på pillen. Det er så mye som taler imot fler barn, men mamma hjerte sier ja :’( men da kan jeg ende opp alene. Er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei også. Sist skikkelig mens var 19desember. Men så har eg blødning forstyrrelser pga pillen. Kom litt den 30 desember og litt den 10 januar. Vært trøtt og uvel i ca 3-4 uker. Testet med billig test i slutten av januar, den var negativ. 5 feb altså 5 dager før den 10 som var min siste blødning tok eg en digital mitt på dagen. Da var ryggen helt gåen og vært det en uke. Den viste 1-2 uker. Mage følelsene min sier at eg ble gravid i begynnelsen av januar eller mitt i. Noen erfarne prøvere som vet hvor tidlig en digital test ville slått ut? Og om den er veldig uke sikker tidlig? Mitt på dagen? Ha ha ble langt detta. Håpe noen tar seg tid til og svare.

Kan ikke nok til å svare på spørsmålene dine, men jeg sender deg en god klem da jeg ikke unner deg den situasjonen du står i :(

Hva med kondom? Hvis mannen din virkelig ikke vil ha flere så burde han ta ansvar å bruke dette.. Beklager hvis jeg ikke kan gi deg noe godt svar. Men hvis du vil beholde ville jeg gjort det istedefor å ta en ny abort...

Er ikke så lett og ha kondom i huset 4-5 ganger i uken:D også har vi jo vært gift i4år nå. Sagt eg vill ha en siste om det ikke ble nå da og så sterilisere eg meg. Mange tanker om dagen.

Hva med kondom? Hvis mannen din virkelig ikke vil ha flere så burde han ta ansvar å bruke dette.. Beklager hvis jeg ikke kan gi deg noe godt svar. Men hvis du vil beholde ville jeg gjort det istedefor å ta en ny abort...
veeeldig enig her! ser ikke probleme med kondomer og det er også hans ansvar! Dere handler sikkert mat flere ganger i uka, er bare å ta med en pakke gummi i samme slengen. Eller så skulle absolutt HAN kutta strengen! Hvis han ikke skulle ha flere barn, ingen grunn for at han skal være "fruktbar" da... Abort er ingen prevensjon. Og blir du alene hvis du beholder, ja da hadde jeg valgt å være alene... Og du hadde aldri angret på det heller, det er jeg helt sikker på:) han mannen din kan ta seg en bolle!

Er ikke så lett og ha kondom i huset 4-5 ganger i uken:D også har vi jo vært gift i4år nå. Sagt eg vill ha en siste om det ikke ble nå da og så sterilisere eg meg. Mange tanker om dagen.

Er det deg på bildet ditt forresten? Wow! Men jeg mener det.. Da burde heller mannen din sterilisere seg.. Ikke du. :)

Jeg tåler ikke gummi og får forandringer av p h verdien av de som er latex fri. Klør og gjør vondt etter ett par timer. Aldri brukt abort som prevensjon. Jeg har valgt og føde tre barn. To med spiral og en med p sprøyte. Siste barnet blødde eg masse og hcg nivået sank. Fikk beskjed om at han var død. Men var så dårlig at de sendte meg på sykehuset etterpå og der låg en tolv uker gammel baby og vinket til oss. Det var stor lykke. Bestemte oss for at vi hadde nok nå, men kanskje prøve om fem år. Har to bleie barn nå. Hadde eg beholdt sist hadde det vært akkurat ett år bare mellom de. Minste mann ble syk etter fire uker og er mye på sykehuset og får litt ekstra hjelp osv. Var tøft i starten og valget om og ha overskudd og tid til minste var ikke vanskelig. Nå er ting bedre og forholde til mannen var på topp. Ja frem til dette da. Nå e eg jo lei meg og vill være i fred og kose meg med barna og bare glemme alt en liten stund. Ja bilde er av meg. Før og etter. Uff skal få byttet det lå

Back
Topp