Jeg hører nok til her, men vet ikke om jeg blir værende. Jeg er tretti med barn fra før min mann har sagt nei til fler. Vi tok en abort i november noe som var helt grusomt. Nå skal det sies at jeg har brukt alle typer forskjellig prevensjon og allikevel blir gravid. Nå på pillen. Det er så mye som taler imot fler barn, men mamma hjerte sier ja :’( men da kan jeg ende opp alene. Er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei også. Sist skikkelig mens var 19desember. Men så har eg blødning forstyrrelser pga pillen. Kom litt den 30 desember og litt den 10 januar. Vært trøtt og uvel i ca 3-4 uker. Testet med billig test i slutten av januar, den var negativ. 5 feb altså 5 dager før den 10 som var min siste blødning tok eg en digital mitt på dagen. Da var ryggen helt gåen og vært det en uke. Den viste 1-2 uker. Mage følelsene min sier at eg ble gravid i begynnelsen av januar eller mitt i. Noen erfarne prøvere som vet hvor tidlig en digital test ville slått ut? Og om den er veldig uke sikker tidlig? Mitt på dagen? Ha ha ble langt detta. Håpe noen tar seg tid til og svare.