MissFlite
Glad i forumet
Lager ny snikk-snakk, for den gamle har drukna litt!
Hvordan står det til om dagen? Har du gjort noe kjekt i dag? Har du ferie, jobb eller sykemeldt? Har du noen planer for helga?
I dag har baby vært helt bananas inni der, enormt mye liv og turning, både på morgenen, mens jeg var ute og gikk tur og litt shopping i byen og mens jeg har slappet av ikveld - så jeg er helt utslitt! En uke igjen av ferien, blir spennende å begynne på jobb igjen.
Hvordan står det til om dagen? Har du gjort noe kjekt i dag? Har du ferie, jobb eller sykemeldt? Har du noen planer for helga?
I dag har baby vært helt bananas inni der, enormt mye liv og turning, både på morgenen, mens jeg var ute og gikk tur og litt shopping i byen og mens jeg har slappet av ikveld - så jeg er helt utslitt! En uke igjen av ferien, blir spennende å begynne på jobb igjen.
Wow, dette har gått fort altså!
Ut for å kjøpe garn etterpå. Valget falt på Ringblomstteppet til Klompelompe - passer godt til hentesettet jeg har tenkt til å strikke.
Det vil jeg også strikke!!! Har du oppskrift til det, eller følger du bare ringblomstmåten å strikke på? Hva slags garn skal du bruke og hvilke strikkepinner? Mange spørsmål her nå, men det var virkelig fint
får helt noia når det er rotete og støvete og fluekirkegård i vinduet

Selvom jeg har forsøkt å strikke løsere. Så får kjøpe bambuspinner imorgen.