Oneinamillion Oktoberskatt på vei <3 Oktobermirakler 2013 1 Aug 2017 #1 Begynner på sprøyter i starten av oktober spent ! Søskenforsøk
Bringebærpudding Gift med forumet Julikulene 2020 2 Aug 2017 #2 Jeg begynner 23 oktober gleder meg! Første forsøk, Porsgrunn
Oneinamillion Oktoberskatt på vei <3 Oktobermirakler 2013 3 Aug 2017 #3 Bringebærpudding skrev: Jeg begynner 23 oktober gleder meg! Første forsøk, Porsgrunn Klikk for å utvide … Masse lykke til! blir en spennende høst !
Bringebærpudding skrev: Jeg begynner 23 oktober gleder meg! Første forsøk, Porsgrunn Klikk for å utvide … Masse lykke til! blir en spennende høst !
Bringebærpudding Gift med forumet Julikulene 2020 3 Aug 2017 #4 Sunflower skrev: Masse lykke til! blir en spennende høst ! Klikk for å utvide … Takk det samme! hvilket sykehus?
Sunflower skrev: Masse lykke til! blir en spennende høst ! Klikk for å utvide … Takk det samme! hvilket sykehus?
sengepolka Elsker forumet 4 Sep 2017 #5 Jeg begynner i slutten av September/begynnelsen av Oktober St. Olavs...