Oktober mammaer i Oslo?

Thiols

Andre møte med forumet
Hei

Er det noen her inne som bor i Oslo området? Tenkte vi kunne ha en egen tråd, om ikke den finnes allerede da? :)

Jeg bor i Oslo og har termin 10. oktober :)
Nå flytter vi mest sannsynlig littegrann ut av av Oslo for å få råd til en større plass å bo iløpet av sommeren, men har uansett fødeplass på Ullevål. Akkurat nå bor vi i liten leilighet i 3. etasje med tre hunder, og det kan bli noe upraktisk med en baby i tillegg :P

Jeg bor i Oslo og venter en i oktober:)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det første barnet eller har dere fra før? Dette blir vårt første :) Vi har fødeplass på Rikshospitalet. Noen som har erfaring?

Jeg bor i Oslo :) Venter ei jente den 26 oktober :) Blir mitt andre barn :) Fødeplass Ullevål :)

Jeg venter også nr to :-))) storebror blir snart 7 år. Fødeplass på Ullevål

Jeg bor ca 30 min fra byen, venter mitt første barn :-) En liten guttebass i magehuset her :-D har fått termin 12 oktober :-)

Bodde i Oslo frem til forrige lørdag! Men bor bare 20 minutter ifra, i Nittedal.

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 31 oktober :) bor ca 30 min fra Oslo :) mulig det blir november baby, men hvem vet :)

Sent from my iPad using BV Forum

Bor i Oslo, termin rundt 18/10. UL på tirsdag. Kjenner jeg gruer meg litt, for jeg merker ikke noe liv.

Back
Topp