Oktober jentenes jubeltråd

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Jeg jubler for at vi har kommet oss over 5+1 og hjerte har begynt å slå [emoji173]️
Og ikke minst for bestevenninnen min som akkurat testet positivt og vi får forhåpentligvis delt denne fantastiske tiden som gravide begge to!

Jeg jubler for at vi har kommet oss over 5+1 og hjerte har begynt å slå [emoji173]️
Og ikke minst for bestevenninnen min som akkurat testet positivt og vi får forhåpentligvis delt denne fantastiske tiden som gravide begge to!

Jeg håper sånn at min venninne blir gravid veldig snart jeg og, så vi kan gå sammen. Så kjekt for dere! :-)

Samboer går rundt og snakker i tlf med en fyr.. og hører plutselig at han sier "Ja, jeg har funnet rette dama nå ja. Jeg er tjukk i hodet om jeg går fra henne.. hehehe" og da kom tårene hos meg og jeg stoooooortuter [emoji23] lenge leve hormoner [emoji173]

Samboer går rundt og snakker i tlf med en fyr.. og hører plutselig at han sier "Ja, jeg har funnet rette dama nå ja. Jeg er tjukk i hodet om jeg går fra henne.. hehehe" og da kom tårene hos meg og jeg stoooooortuter [emoji23] lenge leve hormoner [emoji173]

Ååå[emoji173]️[emoji173]️

Jubler for at vi skal få enda en liten fetter til sønnen vår :) og vi skal bli tante og onkel for 2 gang[emoji173]️ de venter i juli og vi i september/oktober. Spennendes med hvor det blir enda 2 tette søskenbarn. Er under 6 mnd mellom sønnen vår og dem sin første sønn[emoji4] tenker på hvor mye glede de vil få av hverandre.

Jubler også for 5+1 i dag. To av mine nærmeste venninner venter barn til sommeren, nå venter vi bare på at nr 4 også blir gravid (de venter også på meg da, siden jeg ikke har fortalt dem ennå [emoji14])

Det er jo stor grunn til å juble for begge deler ;)En god venninne av meg skal ha i slutten av august, og jeg selv i slutten av oktober. Hurra ❤

Denne uken her har jeg fått vite at en god kollega er en drøy måned foran meg, og en av mine beste venninner er rett bak ❤️ Nå er vi totalt fem stykk blant venninnene mine som får i løpet av få måneder i høst :D Morsomt!

Back
Topp