Oktober, here I come <3

Kakken

Forumet er livet
VIP
Heihei! Tenkte jeg skulle melde meg inn her jeg også 

Jeg er en jente på 29 år, bor i Østfold og giftet meg i august. Jeg er fast inventar her på BV og endelig var det min tur til å kunne melde meg inn på et terminforum.

Veien har vært lang, tøff, krevende og lærerrik. Det tok 2,5 år som prøvere, 3 mislykka AIH-forsøk og 1 IVF-forsøk.

Jeg begynte å teste svakt positivt på søndag og i går kunne vi endelig senke skuldrene og slippe jubelen løs da vi fikk det bekreftet fra Riksen emoticon

Termin er ca 14. eller 15. oktober. Noen som vet hvordan man nøyaktig regner termin ved IVF? Hehe... Sett det i alle fall er ei til her som har blitt gravid gjennom prøverør 

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og følge dere dere frem til oktober! emoticon

GRATULERER så mye!!! Fantastisk med slike solskinnshistorier
Tror vi blir en fin gjeng her inn på Oktober2012 - Velkommen skal du være!!

Elvira25 skrev:
GRATULERER så mye!!! Fantastisk med slike solskinnshistorier
Tror vi blir en fin gjeng her inn på Oktober2012 - Velkommen skal du være!!

Takk, det tror jeg også! 

Line84 skrev:
Gratulerer så mye og velkommen hit:o) Jeg fikk beskjed på kk at jeg skulle regne fra uttaksdagen:o)

Takk! 
Ja, okei. Men da sier vi 4+1 og 14. oktober til jeg har vært på UL i uke 8. Hehe 

minnie2 skrev:
Gratulerer så mye!! :-D

Takk! 

Åhh, Kakken <3 Jeg må få gratulere deg her inne også, på terminforum. Også ble jeg så rørt av tickeren din at jeg fikk tårer i øynene <3

Emilie3 skrev:
gratulerer så mye  og velkommen hitet :) 

Takk! 

Lucmam+Vic skrev:
Åhh, Kakken <3 Jeg må få gratulere deg her inne også, på terminforum. Også ble jeg så rørt av tickeren din at jeg fikk tårer i øynene <3

Hihi... Søta! <3
Er jo litt din skyld at jeg er her, som lånte meg Vic emoticon

Gratulerer med spire!

Søtnos* skrev:
Gratulerer med spire!

Takk det samme! 

Gratulerer så mye!!

Gratulerer så mye - og velkommen hit :)

Jeg har et litt dumt spm, er ikke inn i de forskjellige forkortelsene - men hva betyr AIH?

Rugekasse skrev:
Gratulerer så mye!!

Tusen takk! 

FruLaz skrev:
Gratulerer så mye, og velkommen ;)

Takk skal du ha, jeg gleder meg til å være her sammen med dere! 

**tvilling85** skrev:
Gratulerer så mye - og velkommen hit :)

Jeg har et litt dumt spm, er ikke inn i de forskjellige forkortelsene - men hva betyr AIH?

Tusen tusen takk! 
AIH betyr inseminasjon. De tok rett og slett mannens svømmeren og sprøytet inn i meg, slik at de kanskje skulle komme langt nok inn. Pluss at jeg gikk på endel hormoner i tillegg. 

Åh kakken! ENDELIG var det deres tur! 
Gratulerer med lille spiren <3 
Åååh, så glad jeg er på deres vegner nå. 
Fikk tårer i øynene, dette er såå velfortjent. :D

Lykke til videre i sv.skapet. :))
Klem fra meg. :)

Back
Topp