Oktober 2017

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kan ikke tro at det er bevegelse på oktober 2017 allerede! :) tiden går så altfor fort! For ikke så lenge siden var oktober 2016 så langt i fremtiden for meg, nå sitter jeg med en gutt på snart 4 måneder og ser på forumet 2017 med nostalgi...

Ååhh, er snart 1 år siden jeg fikk tydelig positiv test! 14.februar, både valentines og morsdag <3 nå ligger jeg i senga med verdens vakreste jente sovende ved siden av meg <3

Samme her :) og storebrors bursdag i tillegg! :p hehe, det var tøft å få hele slekten på besøk bare timer etter positivt test ;)

Så det nettopp selv :) Snart et år siden jeg fant ut at jeg gravid og livredd for alt som kunne gå galt. Men her ligger en frisk og fin gutt på 3 mnd i fanget mitt :)

Så det nettopp selv :) Snart et år siden jeg fant ut at jeg gravid og livredd for alt som kunne gå galt. Men her ligger en frisk og fin gutt på 3 mnd i fanget mitt :)
Samme her, hadde nettopp hatt en SA i desember og var livredd. Men det gikk bra heldigvis!

Samme her :) og storebrors bursdag i tillegg! :p hehe, det var tøft å få hele slekten på besøk bare timer etter positivt test ;)

Ååå det er en dag å huske! :D haha ja det skjønner jeg godt! Vi dro rett til svigers etter positiv test. Kan tro jeg følte meg gravid, Hahaha :p

Back
Topp