Oktober 2014 og 2016 :D

Fader altså, det murrer og nærmest brenner i ryggen nesten hele tida og g-testen med ukesindikator viser fortsatt 2-3. Jeg er bare 5+2, men jeg vil ha 3+ for å tro at dette skal gå bra :( Er ikke kvalm eller noe lenger, har bare denne møkkavondten nederst i ryggen som ikke gir meg noe god følelse denne gangen heller.
Men hvis du ser på hcg målingen din så stemmer det at du ikke får 3+ enda.. :) husk at hcg dobler seg annenhver dag og det må være over 2000 for å få 3+ :) prøv om noen dager. Husk at symptomer kommer og går!

Men hvis du ser på hcg målingen din så stemmer det at du ikke får 3+ enda.. :) husk at hcg dobler seg annenhver dag og det må være over 2000 for å få 3+ :) prøv om noen dager. Husk at symptomer kommer og går!

Sant, fornuften sier at den ikke bikker over på 3+ før imorgen, så jeg prøver igjen på mandag eller tirsdag :)

Da jeg skrev her istad murret det så fælt at jeg var sikker på at jeg bare skulle begynne å blø når som helst, men så sovnet jeg på sofaen og våknet helt uten den fæle murringen i ryggen. Så nå har jeg litt mer trua igjen :D

Sant, fornuften sier at den ikke bikker over på 3+ før imorgen, så jeg prøver igjen på mandag eller tirsdag :)

Da jeg skrev her istad murret det så fælt at jeg var sikker på at jeg bare skulle begynne å blø når som helst, men så sovnet jeg på sofaen og våknet helt uten den fæle murringen i ryggen. Så nå har jeg litt mer trua igjen :D
Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 så det varierer veldig :)

Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 så det varierer veldig :)

Tok en ny en idag (5+4). Fortsatt bare 2-3 :( Får prøve med en ny om et par dager.. Men mister jo litt trua når symptomene også er ikke-eksisterende. Men blør jo ikke eller noe da, så må jo bare håpe at alt er bra inntil det motsatte evt er bevist. Krysser fingrene! :)

Tok en ny en idag (5+4). Fortsatt bare 2-3 :( Får prøve med en ny om et par dager.. Men mister jo litt trua når symptomene også er ikke-eksisterende. Men blør jo ikke eller noe da, så må jo bare håpe at alt er bra inntil det motsatte evt er bevist. Krysser fingrene! :)
Fler venninner av meg som heller ikke fikk 3+. Går helt fint med de! :D Og som du selv sier, så hadde du jo begynt å blø hvis hcg var på vei ut. Du kan jo alltids ta en blodprøve igjen da:) Men ikke så veldig mye hensikt etter uke 6 tror jeg.

Fler venninner av meg som heller ikke fikk 3+. Går helt fint med de! :D Og som du selv sier, så hadde du jo begynt å blø hvis hcg var på vei ut. Du kan jo alltids ta en blodprøve igjen da:) Men ikke så veldig mye hensikt etter uke 6 tror jeg.

Man blir jo gal av denne ventingen :p Jeg skal uansett på ul neste uke, så da får jeg fasiten om jeg ikke har fått den før :) Gidder ikke mase på legekontoret enda en gang helt enda :p

Man blir jo gal av denne ventingen :p Jeg skal uansett på ul neste uke, så da får jeg fasiten om jeg ikke har fått den før :) Gidder ikke mase på legekontoret enda en gang helt enda :p
Det skjønner jeg godt! Man blir helt gal av all usikkerheten. Håper uka går super fort!

Det skjønner jeg godt! Man blir helt gal av all usikkerheten. Håper uka går super fort!

Ja huff, jeg var ikke sånn stressa da jeg var gravid i 2014 altså, og heller ikke i november/desember 2015. Men nå føler jeg bare litt at det er reprise av sånn som det gikk sist - med treg HCG-stigning, dårlig med symptomer og rett og slett dårlig magefølelse. Men av en eller annen grunn er likevel magefølelsen hakket bedre nå, selv om jeg har mine tvil ;)

Venter uansett på et par nye tester i posten. De kommer vel på onsdag tenker jeg :)

5+5:

Endelig 3+ på digital test og i tillegg har det kommet et snev av kvalme og ømme pupper. Yay!

Måtte prøve den siste digitale i dag jeg å :) bare 2-3 er 5+3 i dag så forventet ikke noe mer :) men er så spent på tiden fremover :)

Ta evt ut innmaten (de to stripsene) så kan du for gøy se om den har tenkt å bikke over til 3+ snart :D

Her er mine:
ImageUploadedByBV Forum1454448111.167918.jpg

Lille reke ❤️ (7+O eller kanskje litt mindre)

ImageUploadedByBV Forum1455196987.812359.jpg

Back
Topp