Oktober 2014 og 2016 :D

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Da ser det jammen meg ut som det kan bli en ny oktoberbaby på meg! :)

Hadde egentlig termin 3. august, men mistet i uke 7. Er nå på første pp etter dette, og sitter her med en foreløbig svakt positiv test. Drister meg likevel til å melde meg inn her, og håper streken blir sterkere raskt :)

Fra før av har jeg en jente som er født 15. Oktober 2014, og denne gangen har jeg termin 02. Oktober ❤️

Obligatorisk bilde:
ImageUploadedByBV Forum1453049256.292886.jpg

Wee! Gratulerer!
Oktober er en finfin måned å få barn i altså! :D

Dagens nederst. Hååper det går bra denne gangen! :)

ImageUploadedByBV Forum1453115435.421308.jpg

Fikk i oktober 2015 selv, så ja, det er en flott måned :D masse lykke til! ❤

Fikk i oktober 2015 selv, så ja, det er en flott måned :D masse lykke til! ❤

Ja. Da kan man være inne når det er vinter, trille masse til våren og når sommeren kommer er de såpass store at det går an å være endel ute. Og så tusler dem rundt og kan sitte på akebrett til vinteren igjen :D

Tusen takk! ❤️

HCG hos legen på torsdag (4+0) var på 57. Neste måling blir på mandag. Veldig spent! Hvis den har økt som ønskelig så ringer jeg på tirsdag og bestiller time til tidlig ul i uke 7-8 :)

Last edited:
Fader altså, det murrer og nærmest brenner i ryggen nesten hele tida og g-testen med ukesindikator viser fortsatt 2-3. Jeg er bare 5+2, men jeg vil ha 3+ for å tro at dette skal gå bra :( Er ikke kvalm eller noe lenger, har bare denne møkkavondten nederst i ryggen som ikke gir meg noe god følelse denne gangen heller.

Back
Topp