okstestek tilbehør - hva har dere ?

Annicken

Forumet er livet
ja hva pleier dere ha til / liker dere ha til oksestek ?

Frosne grønnsaker (gulerot, blomkål og brokkoli) som jeg smørdamper, poteter og brun saus/fløtesaus/peppersaus

Grønnsaker...F.eks blomkål, brokkoli og gulerøtter!
Har hendt vi har hatt fløtegratinerte poteter i stedet for vanlig kokte!

ORIGINAL: hønepønemor

Frosne grønnsaker (gulerot, blomkål og brokkoli) som jeg smørdamper, poteter og brun saus/fløtesaus/peppersaus

vanlig kokte poteter =)????

like godt m ferske grønnsaker smør dampa =)???

ORIGINAL: Marje83

Grønnsaker...F.eks blomkål, brokkoli og gulerøtter!
Har hendt vi har hatt fløtegratinerte poteter i stedet for vanlig kokte!

ja det var litt d m fløtegratinerte, jeg liker det ikke da ;P men burde kanskje lagd d ? er mer glad i sånn skikkelig poteter jeg ;P hehe

ORIGINAL: *FruDahlen*

Har aldri hatt oksestek.. Men det første som slo meg var fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus!

ikke jeg heller, men skal lage til mamma og sambo og mormor og oss på søndag ;P en gang må jo bli første gang og lage d ;P

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: hønepønemor

vanlig kokte poteter =)????

like godt m ferske grønnsaker smør dampa =)???

Jepp vanlige kokte poteter pleier jeg å ha da, men går sikkert fint å ha andre varianter også[:)]

og ja er nok sikkert bedre med ferske grønnsaker istedet for frosne[;)]

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: *FruDahlen*

Har aldri hatt oksestek.. Men det første som slo meg var fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus!

ikke jeg heller, men skal lage til mamma og sambo og mormor og oss på søndag ;P en gang må jo bli første gang og lage d ;P

Hehe ja [:D] Lag det du tror blir best! [;)]

Back
Topp