oki - kvinnehjerte aksjon ??

Annicken

Forumet er livet
så dere reklamen for kvinnehjerteaksjonen ???

jeg vet så utrolig lite om den aksjonen, så forklar meg om noen kan ?

er d virklig nødvendig m egen forskning på kvinnens hjerte ??

syns bare det hele virket diskriminerende på en måte ???
som sagt jeg vet alt for lite til å uttale meg sterkt om dette, bare ble litt lang i maska her !!!

(har ett hjerteoperert barn selv, sønn )

ORIGINAL: minesmå

kvinnehjerte?? trodde et hjerte var et hjerte jeg uansett kjønn..
hva er forskjellen da?

Stakkars deg som har en hjerteoperert sønn, sikkert tøft å være foreldre da, er så glad mine barn har vært friske hele tiden....
vet ikke om jeg hadde taklet å legge de under kniven..

Det er forskjell på kvinner og menn.
Hjertemuskelen er annerledes, om de virker på samme måte.

Det er veldig forskjellige grunner til hjertesykdommer hos kvinner og menn, selv om utfallet er det samme.

Å hyle om diskriminering når det kommer til forskning på sykdom, blir en smule feil, da de ikke fratar noen noe.
Det er ikke sånn at det blir mindre fokus på herrehjerter nå fordi det er en aksjon for kvinnehjerter[;)]

ORIGINAL: Gollemor

Det er forskjell på kvinner og menn.
Hjertemuskelen er annerledes, om de virker på samme måte.

Det er veldig forskjellige grunner til hjertesykdommer hos kvinner og menn, selv om utfallet er det samme.

Å hyle om diskriminering når det kommer til forskning på sykdom, blir en smule feil, da de ikke fratar noen noe.
Det er ikke sånn at det blir mindre fokus på herrehjerter nå fordi det er en aksjon for kvinnehjerter[;)]

mente virkelig ikke hyle om det altså=)=) men d skjønte du sikkert =)
jeg bare lurte på hvorfor d var sånn, og siden jeg vet så lite om det, så slo tanken meg m engang

.- tuuuuuuuusen takk for oppklaringen i det her =) nå skjønner jeg d jo=)=)

- og takk til dere andre, jeg føler meg heldig nå jeg, for han er så fin atte =)

Det er massiv diskriminering av kvinner med hjertesykdommer så JA! DET ER NØDVENDIG![:)]

Back
Topp