okei....

momy

Elsker forumet
kanskje det var dumt,men klarte bare ikke å la vær!! [8|]  jeg har bestillt en ultralyd og fikk faktisk en på dagen!! [:)] skal dit kl 13.15. jeg er bare helt nervevrak for at det skal være noe galt!! irriterer meg at jeg er sånn!!! [:'(] 
en stor grunn til at jeg bestillte nå er at iløpet av denne helga vil resten av min omgangskrets få vite det i ett bryllup. og neste helg har vi firmatur,så da får resten av min verden vite.
hadde vært grusomt om alle fikk vite det, også på ul uken etter,fant vi ut at noe var galt! jeg vet at jeg sikkert ikke er den eneste som tenker sånne tanker,men føler meg litt dum også som ikke klarer vente! [8|] 
følte meg litt bedre da jeg hadde fått snakka med helsesekretæren,som syntes det var liksågreit å komme inn å få sjekket det,sånn at jeg fikk slappet av! [:)]  hun var veldig snill og forståelsesfull! blir alltid så glad når man snakker med sånne folk! og ikke de det lyser igjennom at de syns vi bare er gærne gravide!! [8|][:)]  

takk for at dere "hører" på en lettere smågal gravid!! [:D]

Lykke til på UL! [:)] Jeg også skal til UL før vi sprer det glade budskap. Syns det er helt ok jeg, så vet man iallefall at det
er liv der inne. Litt lettere å glede seg over svangerskapet da. Er litt sånn lunken og tilbakeholden for øyeblikket.

nå er jeg super fornøyd og føler meg litt teit for at jeg kaver meg sånn opp!!! [:D]  fikk se en hel liten baby,men to armer og to bein! så til og med små fingre! [:D] han målte fingrene til to mm! [:D]  sparket og bokset og full av liv! [:)] han sa også at h*n ikke hadde ryggmargsbrokk! [:)] at man kan bli så bekymret! [&:] jeg blir vel bedre når jeg kan kjenne bevegelser hver dag! [:)]  tullemeg!! [8D] men nå kan jeg slappe av og nyte litt!! store klemmer til alle dere mars-mammaer!!!!! [:D] 

Hi, hi- kjenner meg så altfor godt igjen! Så flott at du fikk time på dagen og at helsesekretæren var så hyggelig og imøtekommende! Føler meg nok litt som en overnervøs gravid til tider jeg også..

Gratulerer med vel overstått UL da, så flott at alt så bra ut!

Hehe, jeg skjønner deg sååå godt!! Men så flott at alt bare sto bra til med den lille huleboeren din. [:)]

gøy å høre at det står bra til med dere begge. :D vell litt småhysterisk å engstelig er vi da alle. men bedre det enn vi skal ta alt for god fisk.

synes det er lurt å få sjekka hvis en går å bekymrer seg.

Synes det var lurt å få seg en ultralyd når du går med sånne tanker. Tror jeg kommer til å gjøre det selv denna gangen, sitter en eller annen liten usikkerhet her et sted, uten at jeg riktig kan sette fingeren på det... Ikke tatt folsyre og vært ute et par ganger før jeg viste om spiren...

Nå kan du jo bare nyte resten av svangerskapet, og vite at alt er nok i orden! Dem som jobber med sånt er nok vant til gravide damer, og uansett er jo det viktigste deg og barnet! Ikke no og tenke på! [:)] Men ja, kjenner meg igjen... [&:] [:D] Gleder meg også til å se nurket! [:)]

takk for alle tilbakemeldingene!! [:D] så godt å høre at jeg ikke er alene med tro-om noe-er-galt-tankene mine! [:D] vi blir vel bedre om 1 måneds tid tenker jeg!! [:D]

hadd dårlige tanker ein time etter ultralyd eg[&:] tenkte at den var i live då, men kansje det har skjedd noke no???!!! må berre tenke over 95% sjanse for at det går bra, og at der ikkje er nokon grunn til at det ikkje skal gå bra sidan alt var heilt fint i går! hjelper litt da, håper eg kan slappe heilt av etter ultralyden i veke 16-18.
lykke til, alt går nok bra skal du sjå[:D]

Back
Topp