okei

x1xTwGirly88

Gift med forumet
er jo ingen moderatorer her som jeg ser[&:] MEN, hvorfor i ALL VERDEN, ble den bilde tråden slettet? den som alle kunne ta bilder av seg selv i????! jeg har sittet her en HALVTIME å fikset inn bilder av meg å MAthias... å når jeg ENDELIG er ferdig så bare blir det slettet??? OMG!!!![:@] er det mulig?????![&:][:(]

Den bilde tråde ble slettet fordi trådstarterer bedde om det selv.
Hun sendte en pm til mod om å få den slettet.
Hvis det er samme tråd vi snakker om da...[8|]

ORIGINAL: mammanr.1

jeg husker ikkje helt hva den het men ett eller annet som alle mammaer, gravide og prøvere kunne ta bilder av seg selv i!!! er det den som er blitt slettet?? hvorfor det då?

ORIGINAL: twgirly88

jeg husker ikkje helt hva den het men ett eller annet som alle mammaer, gravide og prøvere kunne ta bilder av seg selv i!!! er det den som er blitt slettet?? hvorfor det då?

Fordi det var for mange kommentarer i den

ORIGINAL: MaritParit

Hehe. Pust rolig [:D] Det var fordi det var så mye kommentarer på bildene (ingen ufine), så det skal bli laget en ny! Vent bittelitt, så dukker sjansen opp igjen [;)]

NEI, huff ikkje F om eg gidd å stresse med det engang til!!!!

ORIGINAL: Rosapute

skulle akkurat yil å legge inn bilde jeg også gitt,men den var borte vekk[&:]

[:'(]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ORIGINAL: twgirly88

fordi noen mente at det var teit og kommentere bildene, pga. de som ikke ble kommentert...

okei[8|] jaja[&o]

Det ble så mye å scrolle seg gjennom, grunnet mye tekst innimellom. Og det er synd hvis noen får høre hvor pene de er osv, hvis andre ikke får kommentarer [;)] Ny tråd er under utarbeiding, tror jeg!

skjønner ikkje helt vitsi.. eg syns heller ikkje så mye om at alle skriver 50 innlegg før neste bilde kommer, MEN man trenger vel ikkje lese alt så står der

Det ble foreslått at de som ville høre hvor pene de var, la ut bilder på deiligst.no [:D]
(Ikke mine ord, jeg skrev faktisk nada i den tråden) Synes det var litt lættis bare [:D]

Tror det var en spøk..
Noe jeg syntes var morsomt...[:D]

Back
Topp