Altså. Nå er jeg 4+3. Har hatt mye fri på turnus fra jeg fant ut av dette (lørdag morgen) og skal ikke på jobb før i morgen.
Hva har jeg gjort? INGENTING. Jeg har svitchet mellom alle gravidappene, scrollet her, googlet ALSKENSK som har med graviditet/baby å gjøre. Absolutt ingenting fornuftig i hjemmet f.eks.
Jeg gikk en tur i morges fordi jeg var så trøtt (denne kroppen vil ikke sove lengre enn til 5 disse dagene) og for at jeg hadde drukket opp koffeinkvoten min og forsøkte å høre podcast som jeg pleier. Klarte ikke konsentrere meg i det hele tatt. Husker bare bruddstykker. TENKER BARE BABY JO
Helt TÅKE.
Hvert 15.sekund, no kidding. Denne ventetiden blir lang hvis jeg skal holde på sånn! Jeg tok til og med en ny test i ettermiddag
Vær så snill og si det er fler?! Dette må jo roe seg ned snart!
Mvh gleder seg til jobb og omgåes normale mennesker i morgen
Hva har jeg gjort? INGENTING. Jeg har svitchet mellom alle gravidappene, scrollet her, googlet ALSKENSK som har med graviditet/baby å gjøre. Absolutt ingenting fornuftig i hjemmet f.eks.
Jeg gikk en tur i morges fordi jeg var så trøtt (denne kroppen vil ikke sove lengre enn til 5 disse dagene) og for at jeg hadde drukket opp koffeinkvoten min og forsøkte å høre podcast som jeg pleier. Klarte ikke konsentrere meg i det hele tatt. Husker bare bruddstykker. TENKER BARE BABY JO
Helt TÅKE. Hvert 15.sekund, no kidding. Denne ventetiden blir lang hvis jeg skal holde på sånn! Jeg tok til og med en ny test i ettermiddag

Vær så snill og si det er fler?! Dette må jo roe seg ned snart!
Mvh gleder seg til jobb og omgåes normale mennesker i morgen

Men nå har jeg vært ekstremt trøtt og kvalm.. så har liksom kjent at det er lov å slappe av!
noen som har vært borti det?