Okei. Skjerp deg frøken

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Altså. Nå er jeg 4+3. Har hatt mye fri på turnus fra jeg fant ut av dette (lørdag morgen) og skal ikke på jobb før i morgen.

Hva har jeg gjort? INGENTING. Jeg har svitchet mellom alle gravidappene, scrollet her, googlet ALSKENSK som har med graviditet/baby å gjøre. Absolutt ingenting fornuftig i hjemmet f.eks.

Jeg gikk en tur i morges fordi jeg var så trøtt (denne kroppen vil ikke sove lengre enn til 5 disse dagene) og for at jeg hadde drukket opp koffeinkvoten min og forsøkte å høre podcast som jeg pleier. Klarte ikke konsentrere meg i det hele tatt. Husker bare bruddstykker. TENKER BARE BABY JO :laughing002 Helt TÅKE.

Hvert 15.sekund, no kidding. Denne ventetiden blir lang hvis jeg skal holde på sånn! Jeg tok til og med en ny test i ettermiddag :help

Vær så snill og si det er fler?! Dette må jo roe seg ned snart!

Mvh gleder seg til jobb og omgåes normale mennesker i morgen:salut

Altså. Nå er jeg 4+3. Har hatt mye fri på turnus fra jeg fant ut av dette (lørdag morgen) og skal ikke på jobb før i morgen.

Hva har jeg gjort? INGENTING. Jeg har svitchet mellom alle gravidappene, scrollet her, googlet ALSKENSK som har med graviditet/baby å gjøre. Absolutt ingenting fornuftig i hjemmet f.eks.

Jeg gikk en tur i morges fordi jeg var så trøtt (denne kroppen vil ikke sove lengre enn til 5 disse dagene) og for at jeg hadde drukket opp koffeinkvoten min og forsøkte å høre podcast som jeg pleier. Klarte ikke konsentrere meg i det hele tatt. Husker bare bruddstykker. TENKER BARE BABY JO :laughing002 Helt TÅKE.

Hvert 15.sekund, no kidding. Denne ventetiden blir lang hvis jeg skal holde på sånn! Jeg tok til og med en ny test i ettermiddag :help

Vær så snill og si det er fler?! Dette må jo roe seg ned snart!

Mvh gleder seg til jobb og omgåes normale mennesker i morgen:salut

Sånn har jeg vært siden oppstart på stimuleringshormoner i starten av september :p Har nok ikke vært så produktiv som jeg burde vært på jobb heller, men hjelper på når det er litt travle perioder på jobb uten tid til å tenke på alt mulig annet.

Jeg er 4+5! Tenker på det hver dag, veldig mye ja, driver også å leser om alt mulig overalt, haha.. Dagene går såå sakte! Ingen vet det utenom kjæresten heller, så føler jeg prater høl i huet på han med alt jeg har på hjertet og hvordan formen er osv hver dag æ, stakkars :nailbiting:

Synes første trimester er altoppslukende. Mange tanker og bekymringer... men samtidig som dagene går sakte på et vis, så flyr de avgårde i hverdagens travle kaos. Håper vi alle snegler oss over de 12 mest kritiske ukene snarest :angelic:

Det var sånn de to første ukene for meg, men nå klarer jeg konsentrere meg litt mer på jobb :)

Haha, jeg er helt lik :hilarious: får håpe det roer seg litt etter hvert her så jeg faktisk får til å tenke på noe annet :bag:

Er akkurat lik! Er 7+3 idag og føler meg helt i min egen verden. Klarer ikke fokusere på noe annet enn lille i magen :joyful:

Godt å høre vi er flere!! Jeg har vært skikkelig uproduktiv og ukonsentrert på jobb, og er i gravidbobla døgnet rundt.... dagene snegler seg avgårde.. men samtidig går tida fort. Snodig d der..

Jeg er litt sånn jeg og på mine fridager! :hilarious::sorry: Men nå har jeg vært ekstremt trøtt og kvalm.. så har liksom kjent at det er lov å slappe av! :oops::p

Sant så sant! Trodde jeg skulle føle tiden gikk litt fortere nå som jeg har en liten å styre med, men har jammen mye tid til å tenke alikevell :D

Får heller ikke gjort noe i huset for tiden, mest sofa og trøkk på telefonen. Er 8+2
også fått så vondt i venstre setemuskel :dead: noen som har vært borti det?

Samme her! Spesielt på jobb mister jeg fokus, nå med studieuka så MÅ jeg følge med. Men nok en dag holdt jeg på å sovne i timen, sleit skikkelig med å holde øynene åpne ! :O
Også ganske kvalm da, småspiser hele tiden på skolen. Dette blir dyrt :shy:

Det merkes i huset her at det er en husmor uten særlig energi til å rydde og vaske osv for tiden :hilarious:

Jepp, og med eksamen må jeg rett og slett bare legge det bort men hver eneste fri stund jeg har er det baby babybaby❤️

Her er det lesing til eksamen...
Og sååå pause med litt "forumering" som mannen kaller det. Når jeg sjekker forumet ♡ veldig altoppslukende. Men litt godt også da!

Back
Topp