Okei...litt panikk

micromamma

Flørter med forumet
Bare et lite panikkrop en mandagsmorgen!
12 uker igjen. Kjente et snev av panikk nå..
Har kun seng, stelleveske og voksipose, noe klær i stor størrelse.. HJELP! [:D]

Jeg spøker litt med at jeg er en veldig "statistikk-gjennomsnitt Kari Nordmann kvinne" Jeg har 2,5 barn, altså 2 som løper rundt omkring og en som er i magen, jeg har de tre V-ér; villa, volvo og vov-vov... men altså dere, nå skal jeg bli trebarnsmor. HJELP!

Vi har 3 body'er og en lekegrind.
Vi vet vi har en stellekommode stående et sted (som må hentes og vaskes ned), og så vet vi hva vi skal kjøpe av det meste annet - men vi har ikke begyndt å kjøpe det inn enda. Jeg tenkte å handle det inn 8 - 6 uker før termin.

ORIGINAL: Karo

Mangler mye her også.

Dette har vi:
http://www.piczo.com/x-3?g=16654265&cr=4

I tillegg skal vi få seng og vogn.

Så mye fint dere har!
Den baby-gymen dere har er kjempe fin! Nevøen min har den (han er 5 mnd) og den er bare flott!!! Jeg vil ha en sånn jeg og!!!

Det var like før jeg hyperventilerte her i morges[:D]...og så jeg da... som alltid har god tid, tar ting som det kommer osv.. jaja. "Panikkanfallet" gikk over etter en bytur, fikk sett ut bilstol, madrass, vogn, ulltøy, stellebord mm.. så da er det bare å få med kaill´n som bærehjelp.

Ja eg har 16 uker igjen, og føler enda at eg har all værdens med tid.. Har fått unagjort det vanskligeste og det er vogn så eg er rimelig fornøyd[:D] Nå venter vibare på svar når det hjelder huset vi har sett på..!!

Hei!

Vi har heller olle kjøpt noe enda. Har bare litt klærsom vi ha fått. Vi skal handle inn i begynnelsen av juni vi. [:D]

Har kjøpt endel klær, så bestilt alt det andre vi trenger på Reflex, så kan vi hente det når vi vil. Skal bli så kjekt og få det i hus[:)].

Back
Topp