okei jenter....kom med tips....

mysill

Betatt av forumet
Nå går vi da rundt her og venter på tlf samtale fra lege...Gudene vet hvor lang ventetid det er for å få det  ???

Trenger hjelp til hva jeg kan spørre om?
Vi er satt opp til samtale fordi vi har hatt 2mislykka ibf forsøk med null egg på frys...og de har funnet ut....at det ser ut til at det ikke bare er sambo det er noe "galt" med...
jeg har visst mest sannsynlig lite med egg???

Vet ikke hva vi skal spørre legen om jeg?
TIPS???????  HJELP!!!

KA med støre dose på sprøyta du sette ? Eg gikk opp fra 325 til 450 pr sprøyte. og ka med blodfortynnene sprøyte? For bedre gjennom strøm av blod.

Eg fikk beskjed om at det skulle de gjør fra starten neste gang hvis eg ikke hadde blitt gravid på 2 forsøk. Det var eg som hadde lite egg hos oss. innvendigt overgangs alder som legen sa så fint[:-] , mannen fant de ikke noe galt med hos oss da.

Men med økt dose , så skal du kunne få mer egg.

Det var de tipsa eg hadde da, som eg fikk vite om når eg snakka med legen.

lykke til[:)]

ORIGINAL: Nesing

Har jo fulgt litt med på prosessen din, men kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmål! Produserte selv få egg, men var allikevel så heldig at det ble fullklaff på første forsøk (ingen egg på frys, nei, hadde mange tomme eggposer bare). Regner med at legen som ringer deg har gjort seg noen tanker ettersom dere skal ha denne samtalen, og du kommer nok på spørsmål underveis i samtalen etter hvert som legen snakker. Lykke til! [:)]

ja ingen egg på frys her heller...mange fine,store eggposer ved begge forsøk,men nesten ingen egg

ORIGINAL: jon blund

KA med støre dose på sprøyta du sette ? Eg gikk opp fra 325 til 450 pr sprøyte. og ka med blodfortynnene sprøyte? For bedre gjennom strøm av blod.

Eg fikk beskjed om at det skulle de gjør fra starten neste gang hvis eg ikke hadde blitt gravid på 2 forsøk. Det var eg som hadde lite egg hos oss. innvendigt overgangs alder som legen sa så fint[:-] , mannen fant de ikke noe galt med hos oss da.

Men med økt dose , så skal du kunne få mer egg.

Det var de tipsa eg hadde da, som eg fikk vite om når eg snakka med legen.

lykke til[:)]

takk fotr tips jon blund  :)
jeg har brukt 112,5ie ved begge forsøkene jeg...sist så økte vi dosen til hele 150ie de siste 2-3 dagen..håper virkelig de har tenkt å øke den litt mer nå?

Har dessverre ikke så mye forslag å komme med, men eg lurte bare på hvilken medisin du får?
Ser du sier 150IE? Er det puregon? Eg startet med 125IE puregon og har nå økt til 200IE, men så er
jo eg litt opp i alder også da[;)]
Men uansett, du kan jo høre om økt dosering vil ha noen effekt? Eller evt. bytte av medisin?
Fins det flere tester de kan ta av deg ?

ORIGINAL: Hope

Har dessverre ikke så mye forslag å komme med, men eg lurte bare på hvilken medisin du får?
Ser du sier 150IE? Er det puregon? Eg startet med 125IE puregon og har nå økt til 200IE, men så er
jo eg litt opp i alder også da[;)]
Men uansett, du kan jo høre om økt dosering vil ha noen effekt? Eller evt. bytte av medisin?
Fins det flere tester de kan ta av deg ?

Jeg har brukt GONAL-F jeg....Har også fundert litt på om de kanskje vil ta flere taster av meg....men om en har lite egg så er det vel ikke så mye en kan gjøre????

ORIGINAL: mysill

Jeg har brukt GONAL-F jeg....Har også fundert litt på om de kanskje vil ta flere taster av meg....men om en har lite egg så er det vel ikke så mye en kan gjøre????

Kan du ikke be om å få prøve PUREGON denne gangen da? For jeg brukte en annen type før jul ifjor og hadde ca 20 kjempefine eggposer. Ble knust da de skulle hente ut og nesten alle var tom. Fant 3-4 egg som var mørke som ikke var moden - eller kunne brukes i det hele tatt. I april i år begynte jeg med puregon og fikk ut 18 fine egg....

Back
Topp