Okei, hehe

[miss]

Forumet er livet
fristelsen vart litt for stor no i stad når testane kom, så eg tok lika så godt ein test eg[8D]
Berre lure på om dåke kan skimta noko?[;)][8D] Me syns me kunne sjå ein svak strek då[;)]
Og detta er jo ikkje morgenurin, men er viss fare for at da blir brukt i morgon kan du sei, hoho[:D]

Her er bildet:

Jeg ser en svak strek der ja. Gud, så spennede. [:)]
Tar du ny test imorra da eller?

Hehe, ja, no blei jo detta her kjempespennande plutselig![:D][:D] hihi..[:)]
Eg som ikkje skulle testa før på onsdag[8D] fant ut i går at om testane kom i dag, så skulle eg ta ein test i morgon, blei plutselig ein i dag og[:D]

Håååpe den blir sterkare etterkvart ja[:D][:D] tenk så fint det hadde vært![:)]

ORIGINAL: [miss]

Hehe, ja, no blei jo detta her kjempespennande plutselig![:D][:D] hihi..[:)]
Eg som ikkje skulle testa før på onsdag[8D] fant ut i går at om testane kom i dag, så skulle eg ta ein test i morgon, blei plutselig ein i dag og[:D]

Håååpe den blir sterkare etterkvart ja[:D][:D] tenk så fint det hadde vært![:)]

Hååååper streken bare blir sterkere og sterkere.  [:D] Det hadde vært helt topp.

Dette lover jo godt da, så nå må du bare be den spiren din å klore seg godt fast slik at den sitter der i 8 mnd til[:)]

Så langt er du gravid snuppa, sender over litt klister her slik at den ikke faller av[8D]

jeg ser en strek jeg [:D] dette lover bra....fikk sånn strek jeg også, men mine datt ut, snufs [:(][:(][:(] Håper din sitter i klistret nå. klem

Oiii,der er det jo tydelig en strek[:D][:)]Blir spennendes i morgen da[:)][:)]

Åj åj! Sniker litt her inne. Ser en strek jeg![:)]

ORIGINAL: *stjernen*

Krysser fingrene for deg! Jeg ser streken! [:D]

Oioioi!! Den streken ser eg [:D] Måtte den berre bli sterkare og sterkare.

Har stor tru på at me snart kan jubla samen med deg [:)][:)][:)]

Håper da!![:D] Blir spennande med CB dig, grue meg litt til den då. Men, skal takast på torsdag trur eg, på sjølve testdatoen tenker eg[;)]

Tusen takk for svar jenter!! Hihi, er småglad no kan ein sei[8D][:D]

ORIGINAL: [miss]

Håper da!![:D] Blir spennande med CB dig, grue meg litt til den då. Men, skal takast på torsdag trur eg, på sjølve testdatoen tenker eg[;)]

Tusen takk for svar jenter!! Hihi, er småglad no kan ein sei[8D][:D]

Er i helspenn du nå da[:D] Du får prøve å legge deg å sove helt til testdag[:D] Kan bli en meget hyggelig jul på dere i år da. Krysser fingrene for deg[;)]

Så den enda tydeligere her på pcen enn på mms! Så spennende [miss]! Tipper den blir mye sterkere i morgen jeg[:D]

Oj oj oj...Der er det to streker[:D]
Du er nok gravid snuppa!

Jeg ser streken! Krysser fingrene for at den blir sterkere nå i dagene fremover. SÅ spennende!! Skjønner godt at du er spent og glad på en gang nå[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sarah

Jeg ser streken! Krysser fingrene for at den blir sterkere nå i dagene fremover. SÅ spennende!! Skjønner godt at du er spent og glad på en gang nå[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sarah

Back
Topp