PersilleLille
Glad i forumet
Det har seg slik at i skrivende sekund så holdes det på med budgiving på leiligheten som jeg vil ha..det er allerede oppe på prisantydning, og budet står til kl 1..Jeg tenker å legge inn bud på 10 000 mer, 5 på ett..
Men hvor lenge skal jeg si det budet skal stå? til kvart over 1?[8D] da ser man jo om folk virkelig vil ha det eller ikke..forslag?
så tenker jeg da..leiligheten er ikke verdt så mye mer, men jeg har sååååå lyst på den!
virkelig..
Hvor mye mer skal jeg gå?? har ca 200 000 igjen etter prisantydning, å by på liksom.
Får jeg denne er jeg i himmelen, og kan flytte inn i mai!
Men jeg vet ikke...Bør jeg by så veldig mye mer?
Har et andre altenativ , og det er helt ny leilighet, tl prisen av det lånet jeg kan få...med 3 soverom, i stedet for 2...men den er ca lika stor som denne jeg byr på nå...med 2 soverom..
Denne nye vil stå klar i høst...dvs jeg må flytte med nyfødt beibi, og her jeg bor nå, må jeg ut fra i april. dvs at jeg må finne en annen plass å bo imens...
Råd, ideer???
Kryss fingrene for meg uansettt, ang denne leiligheten jeg vil ha[:D]
Men hvor lenge skal jeg si det budet skal stå? til kvart over 1?[8D] da ser man jo om folk virkelig vil ha det eller ikke..forslag?
så tenker jeg da..leiligheten er ikke verdt så mye mer, men jeg har sååååå lyst på den!
virkelig..
Hvor mye mer skal jeg gå?? har ca 200 000 igjen etter prisantydning, å by på liksom.
Får jeg denne er jeg i himmelen, og kan flytte inn i mai!
Men jeg vet ikke...Bør jeg by så veldig mye mer?
Har et andre altenativ , og det er helt ny leilighet, tl prisen av det lånet jeg kan få...med 3 soverom, i stedet for 2...men den er ca lika stor som denne jeg byr på nå...med 2 soverom..
Denne nye vil stå klar i høst...dvs jeg må flytte med nyfødt beibi, og her jeg bor nå, må jeg ut fra i april. dvs at jeg må finne en annen plass å bo imens...
Råd, ideer???
Kryss fingrene for meg uansettt, ang denne leiligheten jeg vil ha[:D]