okei. da trenger jeg litt hjelp av dere..ang huskjøp

PersilleLille

Glad i forumet
Det har seg slik at i skrivende sekund så holdes det på med budgiving på leiligheten som jeg vil ha..det er allerede oppe på prisantydning, og budet står til kl 1..Jeg tenker å legge inn bud på 10 000 mer, 5 på ett..
Men hvor lenge skal jeg si det budet skal stå? til kvart over 1?[8D] da ser man jo om folk virkelig vil ha det eller ikke..forslag?
så tenker jeg da..leiligheten er ikke verdt så mye mer, men jeg har sååååå lyst på den!
virkelig..

Hvor mye mer skal jeg gå?? har ca 200 000 igjen etter prisantydning, å by på liksom.

Får jeg denne er jeg i himmelen, og kan flytte inn i mai!

Men jeg vet ikke...Bør jeg by så veldig mye mer?

Har et andre altenativ , og det er helt ny leilighet, tl prisen av det lånet jeg kan få...med 3 soverom, i stedet for 2...men den er ca lika stor som denne jeg byr på nå...med 2 soverom..
Denne nye vil stå klar i høst...dvs jeg må flytte med nyfødt beibi, og her jeg bor nå, må jeg ut fra i april. dvs at jeg må finne en annen plass å bo imens...

Råd, ideer???

Kryss fingrene for meg uansettt, ang denne leiligheten jeg vil ha[:D]

Naboen fikk solgt sitt i går... der la en budgiver inn med 5 min frist... slik at de andre aldri rakk å sjekke med banken ;) Så er du frekk nok så kan du jo gjøre det ;)

Hmm, tror budet må stå lenger? Vi kjøpte hus i oktober og da tror jeg vi hadde frist til 12 dagen etter, og at det var minimum, men mulig det er anderledes hos dere[:)]

Det er litt forskjellige regler tror jeg..:!
Men her var det sånn at første budet måtte stå en stund ( 1 døgn ?!).. men resten av budene kan stå så kort som 5 min... syntes det var litt i det korteste laget.. men det fungerte jo for de som bød ;) hehe.. de fikk huset!

ORIGINAL: Blåveispiken

Det er litt forskjellige regler tror jeg..:!
Men her var det sånn at første budet måtte stå en stund ( 1 døgn ?!).. men resten av budene kan stå så kort som 5 min... syntes det var litt i det korteste laget.. men det fungerte jo for de som bød ;) hehe.. de fikk huset!

Oki, hehe, men da er det jo bare såvidt megler rekker å si fra til andre som evt er med å byr da[:-] [8D]

hmm...er jeg så frekk å tørr å la budet stå i et kvarter eller mindre tro??? hmmmmm....[8D]

Trodde 15 minutter var det korteste man kunne ha som frist jeg

Hi vi fikk budet av i går hadde fem minutter bare. Men hun la inn bud også på det samme som den andre budgiveren gjorde. Altså jeg hadde to bud på samme pris, bare kortere frist på det ene budet.
Jeg synes denne budgivningen var litt spesiel, men må jo tydeligvis være lov når det skjedde med oSs i går.

Jeg hadde lagt inn bud med kort frist.

bare å legge inn med korte frister..

la inn bud med kort frist, men noen bøy over meg..og det var for mye til at jeg følte jeg ville by mer[&o]
Sukk[&o]

*stor klem*

vet veldig godt hvordan det føles. vi har holdt på med dette i 10mndr nå, og har fremdeles ikke vunnet noen budrunde..

Lykke til, du skal se det dukker opp noe etterhvert!

Da vi kjøpte rett før jul så la han som bydde mot oss seg 10-15 tusen over oss, mens vi hoppet 50.000 av gangen, så skremte han relativt raskt bort.
Men legg inn med kort tidsfrist om du vil for å prøve å skremme bort de andre, men jeg personlig ville ikke latt meg skremme om motstanderen bare la budet 10.000 over mitt.

Back
Topp