okei da okei da

babytutta

Forumet er livet
gidder ikke å holde det hemmelig, er det noen som leser dette og kjenner meg så driter jeg i det!!![:D][:D] tror ikke de jeg kjenner her inne egentlig veit at jeg er her, og i tilfelle er det ikke på dette forumet likevel om de ikke snoker. jeg må uansett dele det med dere her inne når medisineringa begynner og når jeg er ruger, og ikke minst om jeg får pos test..meeeen hvertfall:

jeg har fått uttak i uke 9[:)]
skal ikke ringe inn denne mensen, men neste mens i begynnelsen av januar...så starter jeg på spray i slutten av januar, og stikking i februar.. skal ha en lav dose med stimulering så kanskje jeg må gå litt ekstra på dette og kanskje 3 uker på spray.. skal følges opp med ul på stikkedag 6, 9 og evt 12. fare for overstimulering sa hun. pga noe hun så på ul tror jeg.
hvertfall..... er BARE 16 uker til jeg sitter der med en POSITIV test..hehe ja en får være optimist!!!! så nå kommer jeg til å telle dager og netter fremover, er vi heldige blir det kanske en november baby på oss neste år!

Ååååå kor arti [:)]
Det bi spennende etterjulsvinter på deg da[;)]

Tida fram mot jul nå går sikkert veldig fort, å da er det ikke lenge før du begynner med behandlingen, å da går det slag i slag!

Ønsker deg masse lykke til[:)]

tusen takk...ja godt det er jul å nyttår og litt sånt....så begynner jo behandlingen rett etterpå!

hvordan går det med deg da??? gleder meg slik til å bli ruger, men det må nå ta på det også?? kommer sikkert til å bli nervevrak[:D]

Det er så likt med oss to, skulle tro vi var på samme sted[8D] Hihi.. Nei, jeg også må gå lenge på spray, og ha en lav dose puregon (100IE) pga. fare for overstimulering... Skal på UL på dag 6 og 9-10 jeg også.... Hihi[:)]

ORIGINAL: Babyhåp

Det er så likt med oss to, skulle tro vi var på samme sted[8D] Hihi.. Nei, jeg også må gå lenge på spray, og ha en lav dose puregon (100IE) pga. fare for overstimulering... Skal på UL på dag 6 og 9-10 jeg også.... Hihi[:)]

jeg og har fått 100 i dose.... så godt vi er like da[:D] håper bare vi får ut masse egg og får på frys, det er min store drøm akkurat nå!

Det går bra å være ruger ja.
Kjenner og kjenner om det skal være noe forskjell i kroppen, men nei kan ikke si jeg kjenner noe forskjell.
Jeg har vondt i puppene da, men det hadde jeg før innsettet også, så jeg kan vel ikke regne med det.
Går no på medisiner nå også da, så det er vel dem som gjør det!
Det er bare og vente å vente å vente å håpe å håpe å håpe....

håper sammen med deg......*håpehåpehåpe*[:D]

WOW-WOW,så kult !!!!! Da skjer det noe fremover, og det går fort når det nå først snart er jul,og så bekker vi over nyttår og *vips* så er det påske...

ja rekner med det går fort....først eksamen så jul og nyttår, og tidlig i januar er vi jo igang selv om det er en del uker igjen til testing da! gleder meg slik

takk for heiinga[:D]
heier tilbake!!!!!! gleder meg til din forundersøkelse, og om du får uttak av egg rundt når jeg gjør det!!

Ja, det håper jeg også! Når jeg får min positive test, vet vi at du får en også, siden alt er så likt[8D] Tihi, lov å drømme[8D]

ja siden vi er så like hehe, så skulle det bare mangle at vi fikk det samme resultatet som seff er POSITIVT!

takk takk takk.....[:D]

Back
Topp