Ok variant av nytt forum!!

Hvis du klikker deg inn på brukeren din og scroller nedover så vil du se alle ratingene du har mottatt på venstresiden :)

Hvis du holder musen over det høyre hjørne nede på hver enkelt innlegg får du opp mulighet for å rate innlegget: Rating-web.jpg

Ja, jeg liker også dette forumet:) Har ikke fått det til å fungere noe bra på mobilen enda, men fra PC er det genialt:) Loving it:) Det har alle de funksjonene jeg savnet ved det forrige.. Sluttet helt å bruke det forrige, men nå kjenner jeg at det kommer til å bli mye aktivitet fra min side fremover:)

Blir det forresten noen nye konkurranser i forbindelse med overgangen, mon tro?

Jeg synes det med at trådene blir lettere å få oversikt over er bedre på forumet.. konker er ikke så viktig for meg.. Vinner aldri noe likevel.. Hehe

Det gjør ikke jeg heller, men det hadde vært gøy for å få litt ekstra fart her inne nå i starten ;) Men det er jo tydelig at det er mye mer fart allerede i forhold til hva det har vært de siste mndene:)

Vet du forresten hva det betyr når det står under navnet "elsker forumet" "bli kjent med forumet" "forelsket i forumet" osv..? Er det rett og slett en slags tittel som følger antallet stjerner?

Det gjør ikke jeg heller, men det hadde vært gøy for å få litt ekstra fart her inne nå i starten ;) Men det er jo tydelig at det er mye mer fart allerede i forhold til hva det har vært de siste mndene:)

Vet du forresten hva det betyr når det står under navnet "elsker forumet" "bli kjent med forumet" "forelsket i forumet" osv..? Er det rett og slett en slags tittel som følger antallet stjerner?

Det er en tittel som du opparbeider deg etterhvert som du skriver flere inlegg ja :)

Tusen taakk for svar:)

Helt enig med deg Ugla!! Er mye mer ryddig nå og lettere å jobbe med, og så delikate sidene er blitt! xsmile9 xsmile9 Er helt klart med på å livne opp her i stedet! Tommel opp BV!! xsmile5

Nå prøver jeg å være så aktiv som mulig, sånn at vi kan være med på å vinne krigen.. Også vil jeg så veldig gjerne ha en stjerne til, sånn at det står at jeg er forelsket i forumet, for det er jo det jeg er ;)

Hehe... Krigen vinner vi ikke.. Må være 500 innlegg hver dag!!! Hehe.. Men hadde vært hyggelig om vi kunne få opp dampen :)

Hihi:) Er mye mer aktivitet på januarforumet, men vi greier nok neppe 500 innlegg der heller, så jeg gjetter på at det blir den som greier 500 innlegg flest døgn som vinner.. Tviler sterkt på at noen greier det hver dag frem til 30. november.. Blir spennende å se nå klokken 12 om det er noen som har greid det første døgnet ;)

Har likt dette nye kjempe godt siden første timen jeg var med og testet det før lansering.. :D
Stemmer også for å bruke forum mer enn FB nå. Nå funker det jo fint på mobil også, så da kan ikke folk bruke det som unnskyldning lengre.

Har likt dette nye kjempe godt siden første timen med testing.. :D
Stemmer også for å bruke forum mer enn FB nå. Nå funker det jo fint på mobil også, så da kan ikke folk bruke det som unnskyldning lengre.
Så bra :) Jeg har ikke testet det ut på telefonen enda, men kommer nok kanskje til å gjøre det når jeg sitter og venter på legekontoret på tirsdag ;) Kjekt å ha noe å gjøre på, for de er aldri presise om man ikke har dagens første time;)

Synes rett og slett FB er blitt litt slitsomt, og har egentlig mest lyst å slette hele greia.. Men vi har så mange venner og kjente der vi flyttet fra som det vil være vrient å holde kontakten med uten facebook..

Alltid kjekt med noe å gjøre. :) Har ikke prøvd det så mye på mobilen etter at det ble lansert (var med og testet før lansering, og da var det et par småbugs som er retta på. :) ), men syns ihvertfall at det er kjempebra å slippe å zoome og scrolle hele tida.

Hadde vært supert om flere kunne kommet tilbake fra FB nå. Det er så.. uoversiktlig der.

Synes ting forsvinner litt fort på FB, så blir vanskelig å holde oversikten...og de bli-kjent trådene blir litt lost...

Back
Topp