ok, teit spørsmål, jeg vet....

dumidalia

Gift med forumet
jeg har så lyst på en tatovering, også tenkte jeg å ta en nå når jeg likevel skal til tromsø i slutten av mai...
men så kommer mannen og spør om jeg er sikker på at det er greit å ta tatovering når man skal igang med ivf...       jeg ble svar skyldig..
så derfor spør jeg dere, o allvitende guruer, kan jeg ta tatovering?
(kan jo legge til at jeg skal til forsamtale nå og det er jo slett ikke sikkert jeg får komme igang med noe forsøk på lange tider....)

kan ikke helt skjønne at det skal ha noen betydning om du får deg en tatovering....
(det verste som kan skje er vel at du får infeksjon i "såret" og evt. bli syk, men det er det vel liten sjanse for....)

ORIGINAL: Hope

kan ikke helt skjønne at det skal ha noen betydning om du får deg en tatovering....
(det verste som kan skje er vel at du får infeksjon i "såret" og evt. bli syk, men det er det vel liten sjanse for....)

Smerte er ufarlig før rugeperioden iallefall, sikkert etterpå også. Men spørsmålet er kansje kjemikalene som er i fargene da, derfor er jeg usikker og vil ikke gi noen gode råd her[8D]

jeg tenkte egentlig på fargestoffet og at det kanskje ikke var ideelt at det fløt rundt i kroppen, ferskt og fint.
men tror jeg spør på forsamtalen. tatoveringen blir eventuelt tatt dagen etter uansett.

en sommerfugl på ankelen er planen. vet at sommerfugl er litt klisj og alle har det, men min har en dypere mening (pluss at jeg har hatt lyst på sommerfugltatovering så lenge jeg nesten kan huske.. ) [:D]

Back
Topp