Ok, rart spørsmål ang renselestiden

Foxy84

Gift med forumet
Jeg fødte for 5 dager siden, og har full renselse, det går mellom blod og brunt utflod....

Men, når jeg går og gjør nr 2 og tørker meg så kommer det bare blod på papiret,mest bare sånn vannblod(sånn det ser ut når man tørker seg foran )

Jeg har vel bæsjet kansje 3-4 ganger siden fødselen...og samme greiene da.

Men, når en pleier å gjøre nr 2 og tørker seg kan ser man jo på papiret at det er brunt fra bæsjen...men det ser jeg ikke nå....
Jeg vet jo at det gåran å bæsje uten at det kommer noe på papiret når man tørker seg( dette man kaller spøkelsebæasj), men er jo redd det ikke er normalt da.

Noen som har opplevd dette?

Nei, det har jeg aldri opplevd.
Hvis du er litt hard i magen, så kan det jo være "spøkelsesbæsj" men hvis du ikke det er det så hadde jeg tatt kontakt med lege, for det synes jeg høres litt rart ut, du skal ikke blø ut derifra lissom?
Jeg har derimot blitt så hard i magen at jeg har fått rift i nr 2 og derav begynt å blø, men det er friskt blod som ikke er i nærheten av det "foran."

ja jeg er veldig hard i magen..kan være det....skal på vekt kontroll til tirsdagen....får høre med jordmor da

Det kommer veldig lite på papiret etter jeg har vært på do. Litt, men veldig lite...Føler egentlig ikke at jeg spesielt hard avføring heller...Så du er ikke alene;)

Back
Topp