Ok nå griner jeg...

*Meya*

Forumet er livet
Vet ikke om jeg griner fordi jeg er lykkelig, eller trist egentlig...

Mannen min fikk jobben i Skien, så da er det bare å hive seg rundt og pakke da...

Fra Bergen...

Har bodd her i 13 år... Det var hit jeg kom som ung, nygift, og etterhvert fikk to barn, ble skilt, ble gift igjen, fikk ett til barn... Det er her jeg har hele mitt nettverk som voksen sånnsett... Phew... Noe i meg skriker at jeg skal si til han at "NEEEEI, stopp, jeg vil ikke nå" men noe i meg sier at "JAAAA det er sjangsen for oss alle for å gjøre noe gøy"...

ja det er ett stykke.. lykke til. får håpe barna tar flyttingen bra[;)]

Oj, så spennende![:)]

Lykke til![:)]

Se på det som en mulighet til å åpne nye dører enn å lukke gamle dører. Og muligheten er alltids der for å flytte tilbake dersom det ikke funker! Man angrer mer på ting man ikke har gjort enn ting man har gjort for å si det slik. Ble litt mange ordtak her, men er ting jeg tror fult og helt på!

Håper du oppdaterer oss da, og tar deg en kjøretur til Oslo i ny og ne for å bli kjent med oss osloværinger [:D]

ORIGINAL: Bree van de kamp

ja det er ett stykke.. lykke til. får håpe barna tar flyttingen bra[;)]

Joda, så lenge vi tar det rolig, tror jeg ungene vil ta det rolig og. Håper det i alle fall. De tar det ganske rolig nå allerede da.

ORIGINAL: _Nanne_

Oj, så spennende![:)]

Lykke til![:)]

Takk!

Nå har vi jobb. Så kommer det med å finne leilighet... Neste skritt hehe...

Lykke til [:)]
Grenland er et fint sted å bo det [;)][:D]

Jeg har jo aldri vært der, annet enn at jeg ble kjørt rundt til to steder på søndag liksom, så jeg har mye å oppdage den første tiden der borte ja!

Back
Topp