Ok, nå er det ingen tvil lenger............. *kostholdtråd*

Vand

Forumet er livet
Husker dere jeg la inn spm om det faktisk går an å begynne å reagere på usunn mat når man har vært sunn en stund??? (skjønner??)

I dag fikk jeg beviset.................

Spiste to hjemmelagde pizzastykker og to små glass med cola + 4 små sjokoladebiter hjemme hos pappa i kveld........ = vand er dødsdårlig i magan! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Lønner seg lite å kose seg en lørdagskveld, foretrekker sunn og lett mat og være god i magen! [:'(][:-][&o]

Og det er MERKELIG når jeg ALDRI har reagert på usunn mat før jeg begynte å spise sunt!

jeg veit det er helt sprøtt[&:] håper det retter seg fort igjen da[:)] kanskje greit at det blir sånn for da er det lettereå la være[;)]

ORIGINAL: shorty86

jeg veit det er helt sprøtt[&:] håper det retter seg fort igjen da[:)] kanskje greit at det blir sånn for da er det lettereå la være[;)]

ja, det er mye lettere å bare la være da! [;)] Eller ... lett og lett fru blom - det er jo så godt en gang i blandt! [8D]

hmmm, jeg skulle gjerne blitt dårlig i magen av dritt mat..[&:]

Er ikke hvete da? Pizzabunnen?
De gangene jeg har vært nazi med maten så har jeg reagert på fløte og litt fete sauser....fikk så mage kramper og vondt at jeg nesten stanget hode i veggen en gang.

Så tror kroppen blir vant med en type mat, og når det kommer noe som er litt tungt for magen/tarmer så protesterer den litt...?!

ORIGINAL: schnuppaluppa

De gangene jeg har vært nazi med maten så har jeg reagert på fløte og litt fete sauser....fikk så mage kramper og vondt at jeg nesten stanget hode i veggen en gang.

Så tror kroppen blir vant med en type mat, og når det kommer noe som er litt tungt for magen/tarmer så protesterer den litt...?!

mest sannsynlig det ja.... Har aldri reagert før, men klart; når jeg lever sunt og plutselig pakker i meg både hvete og sukker, så ber jeg om trøbbel[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: schnuppaluppa

mest sannsynlig det ja.... Har aldri reagert før, men klart; når jeg lever sunt og plutselig pakker i meg både hvete og sukker, så ber jeg om trøbbel[8D]

Kan være lurt å spise litt sånn innimellom, bare bittelitt kanskje? Det funker hos meg. Ikke no moro å måtte kutte ut alt...

joda, jeg spiste biffsnadder på vei fra hytta i dag ( hatt en liten pause i helga pga hyttetur med svigers inkl mye god mat) og joda, jeg har sprunget på do i hele kveld!!! ett tegn på at man bør spise sunt ja[;)]

Jøss... Da gjelder det vel å holde det vedlike, da??[8D]

ORIGINAL: Medusa_83

Jøss... Da gjelder det vel å holde det vedlike, da??[8D]

hihihihi! [8D]

Back
Topp