Ok jeg trenger noen beroligende ord :p

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Nikolai sover over hos broren min på 18 år for første gang nå...
Er godt med fri altså... men jeg sitter bare å bekymrer meg for at det ikke skal gå bra..
"Tenk om han slår seg" , " Tenk om han slår seg vrang når han skal legge seg" osv...Huff jeg blir gal
Men var broren min som spurte om å få ha han i helga og nikolai er jo så glad i onkelen sin....
Jeg håper bare det går kjempe bra , da blir det jo lettere for meg hvis han vil ha han på overnatting flere ganger...

Nå bor broren min hos pappaen sin da , så han er jo ikke helt alene med Nikolai heller...

Det kommer nok til å gå såååå bra atte!:-p Og så utrolig snill broren din er som spurte om å passe han i helga! Tror ikke det er så vanlig for en 18årig gutt!

Miss Claymore! skrev:
Det kommer nok til å gå såååå bra atte!:-p Og så utrolig snill broren din er som spurte om å passe han i helga! Tror ikke det er så vanlig for en 18årig gutt!

Han har bare en onkel unge.. og han er veldig glad i han.. men må innrømme at jeg ble paff selv da han spurte meg , for det hadde jeg aldri trodd han ville orka

Det går nok bra! Så fint at han gjerne vil ha han på besøk! Sånt syns jeg er koselig ;)

¤Woolfmother¤ skrev:
Det går nok bra! Så fint at han gjerne vil ha han på besøk! Sånt syns jeg er koselig ;)

Ja var kjempe kos... håper bare han legger seg fint der

Så utrolig koselig da
De får nok en kjempe fin kveld, sikker på at gutten din storkoser seg med onkel

Ja nå er di på lekeplassen og koser seg før han skal legge seg

Han sovna fint *bank i bordet*
Da kan mammen slappe helt av i kveld

Trone skrev:
Det kommer til å gå kjeeeeempefint!! :) :) Du har en snill bror som har lyst å passe :) :)

Jeg vet , han er toppers

Back
Topp