Ok.. Jeg kapitulerer litt..

Bruker552mar

Forumet er livet
Kjeder meg så INN i gamperæva...

Wazzup her inne? Noe nytt eller er det fortsatt like tragisk?
Hvem sloss, hvem har slettet seg, hvem er troll? Hvem er utro, går fra gubben, er gravid eller har fått flere søte små? Tell me ALL

Det er jo bra at når du først skal kapitulere så dobbeltkapitulerer du (dobbelposting)

Sånne updates er jeg ikke så god på...

Har du ikke hørt?

vi har blitt kjendiser!! Aftenposten bruker våre innlegg i avisa si!!

~peanut~ skrev:
Har du ikke hørt?

sign

Alt er det gamle. Folk liker ikke barna sine i år heller.

(Jaaa, jeg tuller)

©Smartass skrev:

(Jaaa, jeg tuller)

Hahaha

~peanut~ skrev:
Har du ikke hørt?

Kult! Hvilke innlegg da?

©Smartass skrev:

(Jaaa, jeg tuller)

Eller gubbene.. Eller foreldrene.. Eller svigerforeldrene...

Linemor7 skrev:
Det er jo bra at når du først skal kapitulere så dobbeltkapitulerer du (dobbelposting)

Sånne updates er jeg ikke så god på...

Ja den var fiffig.. Gjorde ikke noe spesielt heller, så det er tydelig at alt ikke er perfekt enda her inne..

IsThaBeth skrev:
Burde jeg vite hvem du er?

Nei, jeg er helt ny her inne.. Troll faktisk..

Eneste som er litt å glise av er spammingen fra selgere som bruker google translate. Ellers er det slutt på krangling, det er slutt på troll, det er slutt på alt som var stas. Jepp jepp.

Labambie skrev:
Eneste som er litt å glise av er spammingen fra selgere som bruker google translate. Ellers er det slutt på krangling, det er slutt på troll, det er slutt på alt som var stas. Jepp jepp.

Whaaaaat??!

Labambie skrev:

Whaaaaat??!

Det har blitt grusomt kjeeeedelig!!!
(Mimremimre.... "Gode gamle dager.... 06-09...Da var det morro da!! Før moderatorene var funnet opp omtrent,og før alle mødre ble så inn i hampen kjedelige!!
Når det sto noe i en avis om en eller annen ukjent kjendis som hadde gjort noe - og alle på BV visste navnet på vedkommende før det var gått en time.. De store kranglene ,de morsome bv treffene..)
Nææ ,nå er jeg innom å skumleser litt ,og håper jo desperat på noe LIV!
Men,det blir jo moderert bort om to stykker er uenige i en ellers saklig diskusjon..
Skulle tro det var et forum for BABYENE ,og ikke for mødre/fedre..

Back
Topp