Ok, hva er fordelene?

Samme her :D "Venta" på att det skulle bli både vondt og plagsomt sist men det skjedde ikkje :) Har ikkje begynt å kjenne liv enda (høyrer hjertelyden ned doppler so der er liv) so lurer på om morkaka kan ligge framom denne gangen også. Er 17 veker imorgon :love017
Ja, jeg ble så lei av kommentarene fra andre mødre når jeg var i fyr og flamme over at jeg kjente liv - "Bare vent, det blir ubehagelig og slitsomt til slutt". Jeg blir så oppgitt over folk som skal ødelegge folks glede på den måten og få en til å "grue" seg. Spesielt når det aldri ble tilfelle her o_O Nei, det er jamen helt magisk :D Jeg har også morkaka foran og begynte å kjenne tydelig 17+0. Håper du kjenner snart ❤️

Man er den eneste som har privilegiet av å få kjenne på spark og liv gjennom hele dagen ❤️ (Og nei, ikke kom her og si det blir plagsomt etter hvert. Jeg syntes det var utrolig herlig hele svangerskapet sist :love017)
Samme her :D "Venta" på att det skulle bli både vondt og plagsomt sist men det skjedde ikkje :) Har ikkje begynt å kjenne liv enda (høyrer hjertelyden ned doppler so der er liv) so lurer på om morkaka kan ligge framom denne gangen også. Er 17 veker imorgon :love017
Jeg opplevde det heller ikke som plagsomt sist gang. Han sparket aldri i hverken ribbein eller blære, så vi koste oss hele tiden vi ❤️

Ikke plagsomt her sist heller. Men han var ikke så stor og hadde egentlig ganske god plass rett før fødsel, så fikk aldri de gruede sparkene i ribbena f eks.

For min del, fordelen nå, er at en del klær sitter penere på meg nå enn før, fordi jeg har gått ned såpass mye i vekt.

Og at mannen er enestående!
Han vasket toalettet for meg i går, åh jeg var takknemlig!

Ikke mensen
Folk slipper deg forran i do-kø
Det er helt greit å ikke løfte, bære og gjøre tunge ting
Man har "lov" til å ha klær som strammer over magen

Man får skryt for å ha klart å gått hele 17. Mai-tog-runden :p

Og man har en koselig ting å gjøre om kveldene når man ligger under dyna og kan kjenne på sparkene fra babyen mens man sovner:happy:

Last edited:
- Slippe mensen
- Kan ha på stramme klær uten å tenke at man må passe på å ikke spise så innmari mye den dagen.
- Ha en unnskyldning til å ikke bli med på fester man egentlig ikke orker, eller komme å være der litt og dra hjem og slappe av etterpå

Back
Topp