Ok, hva er fordelene?

Grykkan

Blir kjent med forumet
bortsett fra det åpenbare at det er fantastisk å bli mamma; hvilke andre fordeler er det å være gravid?

Mine tanker;

• Trenger ikke å kjøpe eller huske på tamponger eller bind lenger ;)
  • Alle har forståelse for at du er trøtt og sliten. Det er lov å legge seg klokka 9 på en lørdag.
  • Det er pent å ha en kulemage under kjole på våren og sommeren.
  • Alle ser på deg med litt spesielt blikk.
  • Du får sitte på kollektivtransport.
  • Håret blir visstnok finere. Huden også.
  • Lov å droppe trening.
  • Lov å be kjæresten om å kjøpe godis en helt random hverdag.
  • Større pupper!
  • Sunnere livsstil. Ingen alkohol eller nikotin.
Noe mer?

Jeg synes ikke større pupper er noe særlig pluss for tiden! Hadde vanskelig nok med å få på meg klær fra før :hilarious: jeg er xs rundt magen og m rundt puppene fra før!

• Når det er mørketid så sitter du uansett hjemme med liten baby, så ingen forventer besøk utover kveldene osv fordi alle vil sove når det er mørkt

Ikke alle som får fin hud av å gå gravid :hilarious::hilarious:

Men alt det andre er stort pluss! :)

Noen måneders pause fra å holde inn magen ;-)

Lov å være litt i trassalderen pga hormoner :P

Her om dagen slapp jeg forresten å tørke opp når en av ungene i barnehagen hadde omgangssyke og prosjektil-spydd utover gulvet.
"Nei du som er gravid går ikke dit! Ta de andre ungene og gå!"
Jeg tror ikke jeg hadde klart å tørke noe om jeg gikk dit nemlig

Her om dagen slapp jeg forresten å tørke opp når en av ungene i barnehagen hadde omgangssyke og prosjektil-spydd utover gulvet.
"Nei du som er gravid går ikke dit! Ta de andre ungene og gå!"
Jeg tror ikke jeg hadde klart å tørke noe om jeg gikk dit nemlig
Mulig noen måtte tørke etter deg også om du hadde gått dit? :P

Fått en mann som har begynt å bake rundstykker, slik at jeg alltid har god lunsj med på jobb! :happy:
Ellers går jeg å venter på at huden skal bli finere, jeg er en av de som har fått masse hormonkviser.. :hilarious:

Det er helt magisk å dele kroppen sin med et annet menneske :D

Man blir ikke skuffet når magen vokser

Man er den eneste som har privilegiet av å få kjenne på spark og liv gjennom hele dagen ❤️ (Og nei, ikke kom her og si det blir plagsomt etter hvert. Jeg syntes det var utrolig herlig hele svangerskapet sist :love017)

Man er den eneste som har privilegiet av å få kjenne på spark og liv gjennom hele dagen ❤️ (Og nei, ikke kom her og si det blir plagsomt etter hvert. Jeg syntes det var utrolig herlig hele svangerskapet sist :love017)

Samme her :D "Venta" på att det skulle bli både vondt og plagsomt sist men det skjedde ikkje :) Har ikkje begynt å kjenne liv enda (høyrer hjertelyden ned doppler so der er liv) so lurer på om morkaka kan ligge framom denne gangen også. Er 17 veker imorgon :love017

Det er helt magisk å dele kroppen sin med et annet menneske :D

Man blir ikke skuffet når magen vokser
Hehe nei for en gangs skyld så er det greit at magen vokser :P

Back
Topp