Ok, her er et forsiktig hei fra meg.

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
:greet025
Nå var jeg innom både januar 2020 og februar 2020, det gikk jo ikke. Men har ikke tenkt å ta sorgene på forskudd.
Vi har prøvd i 3år straks, hatt både kjemiske graviditeter, MA og SA. Men ingen baby så langt.:Heartbigred

Så enn så lenge kommer jeg inn hos dere, 3+6 i dag :nailbiting::happy::rolleyes:

Gratulerer så mye <3 krysser fingrene for at denne sitter :D

Ååh, velkommen ❤️ har fulgt deg litt, og vi var en snartur i januar i lag :happy: håper på termin spire no ❤️

Velkommen! Krysser fingrene for terminbaby!

Hei kjære du❤️ Nå skal du bli værende her!!!

Velkommen! Krysser fingrene for deg:Heartred

Gratulerer så mye :Heartred har sneket litt i dagboken din når jeg holdt til på assistert og håper virkelig den sitter nå etter alt dere har vært gjennom!

Last edited:
Gratulerer <3
Krysser fingrene for at spiren sitter og at du kan være slå deg sammen med alle oss kaklehøner og haner og få en Påskekylling 2020 du også <3

åh.. Gratulerer så mye, håper virkelig at dette går veien for deg og at du slår følge med oss helt til mål:Heartred

Gratulerer! Og lykke til :Heartred

Tusen takk dere, jeg synes fremdeles det er dårlig med stigning på testene.
Men gynekologen i dag sa jeg skal være optimistisk til jeg ikke trenger å være det lenger. Så tykk og fin livmor med en prikk inni.
4+0 i dag IKM og lukket livmorhals, så jeg får prøve å være litt optimistisk :)
Kvalm er jeg da ;)

Men gynekologen i dag sa jeg skal være optimistisk til jeg ikke trenger å være det lenger. Så tykk og fin livmor med en prikk inni.
Kvalm er jeg da ;)
Krysser og håper at dette er en terminspire! Du fortjener det så inderlig :Heartred

Kvalm er jeg da ;)

Så utrolig bra! Kjempeglad for å se deg her også.

Back
Topp