OK for der om jeg henger her også?

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Jeg har termin 30. april/1. mai. Eller noe rundt der i allefall :) Skal på oul om et par uker og får eksakt termin da.

Sjansene for at jeg føder i april er ganske store da begge de to andre kom før termin. Men man vet jo aldri!

Og siden jeg har så sent i april så "henger jeg veldig etter" hvis dere skjønner.

Jeg bor i Trondheim, har to barn fra før. En gutt på 4,5 år (april 09) og ei jente på 3,5 år (mai 10). Var i utgangspunktet ferdig med å få barn, men noe (skjebnen?) ville det annerledes.

Jeg er nettopp ferdig med kvalmen. Kun en uke siden og det har vært helt pyton å jobbe 100 % og ta vare på to barn og samtidig spy så lenge. Men nå begynner det å komme en liten mage og ting er generelt bedre :)

Såh, hallo damer! Håper formen deres er stigende nå og at dere nyter noe av graviditeten. Jeg for min del savner den derre gløden folk snakker om... Eh.. teller glødende kviser?

hei hei, og velkommen :)

er nok fler enn deg som savner den "gløden" :P
Men hvem vet, kanskje er det de glødende kvisene de mener, isåfall, tror jeg menge kjenner på den "gløden" hehe :P

Velkommen, her er formen fortsatt pyton, så ja savner den gløden ja som folk sa jeg hadde sist, nå er jeg bare blek og syk.
Vet hva du mener med å henge etter, har selv termin 25 mai, sist var jeg av de første hele veien for hadde termin i begynnelsen av mars, men gutten kom i februar. Og var stor og ferdig så tror nok denne kommer tidligere også :)

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen til oss:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Tusen takk jenter! :D

Ja, nei.. Altså.. Den gløden lar vente på seg for å si det sånn!

Også driver vi å pusser opp kjøkken.. Og alle som har pusset opp kjøkken vet hvor jævlig det er :P Vi har to sånne kokeplater fra attenhundreogpilogbue. Thats it. Ingen vask, ingen micro, ikke en kjøkkenebenk. Åpne vegger inn til isolasjonen, rett på betongen på gulvet, taket er revet.

Yeah.. Så jeg tror noe av alt dette stresset gjør til at jeg ser EKSTRA sliten ut for tiden også :P

Velkommen! :) Har både glødende kviser, og vet hvordan det er å pusse opp. Både kjøkken og alt annet :P

Back
Topp