Ok. flaut spørsmål..

*IdaMor*

Elsker forumet
Kan man lekke fostervann? Sån at det kommer bare litt og litt :P Vet jo at man får litt mer rennende utflod på slutten... men hjelpes da! Føler jeg deler mye av meg selv her nå :P

Jeg skulle jo vite dette siden vanne mitt gikk sist gang... men da var det virkelig ingen tvil! Det sprutet ut :P

Så deler jeg litt mer... Det er liksom ikke noe farge på det, helt blankt og rennende.. ikke seigt eller klissete *huff FLAU* Kommer mer når jeg ligger eller når jeg setter meg... Håper dere har noen gode råd, om hva dette kan være. Har ikke lyst til og ringe føden for rennende utflod liksom :P

Huff sitter her nå drit flau og rød i tryne :P

Høres jo egentlig ut som du lekker litt da:) ta på bind så du virkelig får studert/snust på det?
men skader uansett ikke å få en sjekk da- skjønner deg godt siden vannet gikk sist også!
Flau!!?? Flau er det jeg var da jeg kontaktet jordmor fordi jeg trodde embryo kom ut..det viste seg å være utflod..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Huff jeg ler litt nå :P Ja vist det kan gå litt og litt så er det jo en mulighet. Det lukter ingenting for de som vil vite det :P Men det er såpass at det liksom renner nedover beina ikke mye men litt :P Synes dette er skikkelig falut jeg, men trøster meg med at ingen av dere vet hvem jeg er :P heheh

Skal foresten på sykehuse i morgen for sjekk, vist jeg ikke får noe mer enn de mase takene jeg sitter med nå, så venter jeg og spør de på føden i morgen :P

jeg føler jeg lekker fostervann. Har truseinnlegg, men det renner utenfor og trusa blir våt - ingen farge og ingen lukt. Men iflg UL (tatt senest i går) har jeg nok av fostervann i livmora, så isåfall gjør det ingenting. I et normalt svangerskap blir nytt forstervann blir produsert hele tiden.

Det er ingenting å være flau over, Jordmødrene er vant til å sniffe på trusa/bindet de :)

Fostervann skal visstnok lukte litt som sæd, fikk jeg høre... Jeg vet ikke, mitt vann ble tatt under fødselen sist.. Spør i morgen, du.
Og dette er ikke flaut :)

Fostervann skal visstnok lukte litt som sæd, fikk jeg høre... Jeg vet ikke, mitt vann ble tatt under fødselen sist.. Spør i morgen, du.
Og dette er ikke flaut :)
Haha får vel lukte litt på det da :P HAhaha! Joda, utrolig mye den gravide kroppen foretar seg :P

Det kan godt være fostervann, men det er jo vanlig med rar utflod også, men hvis det renner nedover beina så er det vel greit å sjekke det opp;)

Gleder meg til å kunne gå med tørre truser igjen,;)

Er hodet festet? Har hørt at det kan komme litt og litt da..at det ikke pleier fosse ut

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Nei ikke no festet hode her nei :p skal på føden idag så får vel spørre om de kan sjekke.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Om du googler det, så ser du jo at det er like så vanlig å lekke litt som at alt kommer på en gang. Og dette er da ikke noe flaut, alt det rare som skjer med kroppene våre nÅ er jo helt normalt. Er det fostervann skal du jo sjekkes, så jeg ville ikke ventet til i morgen.

De sjekket ikke, men ut ifra det jeg beskrev trodde de at det ikke var det :P Så da er det vel bare en til til og føye til listen over va av rare ting kroppen gjør når den er gravid :P

Back
Topp