Ok, det er en kar da...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
En skikkelig søt en, mange felles interesser, samtalen flyter fint, vi har ikke gjørt annet enn å snakke ennå... Jeg liker han, forsåvidt....MEN, han eeeer så fløtepus, snill, omtenksom, lytter og er virkelig ute etter noe særiøst og fast... Han er litt liten ennå da, 3år yngre.... Hva er galt med meg !? Grunnen til at jeg trekker meg unna er jo fordi han er snill?!!? Jeg vil ikke ha han fordi han ikke tramper tvers over meg.... fordi jeg vet han er en sånn type jeg kan finne på å trampe tvers over.... Så nå sitter jeg her, og lurer på om jeg skal hoppe i det, glemme frykten og kjøre på, eller løpe andre veien med halen mellom beina... Altså, mannen digger meg, sender meld med søte ting hele tiden, ringer kronisk, og gir seg værtfall ikke om jeg ignorerer...

"

Lissyjane skrev:
Ja det høres jo ut som meg i et nøtteskall :p Ville tatt sjansen, slett ikke sikkert han er sånn hele tiden :p Før du vet ordet av det kommer han hjem og spør om du har satt på maskinen eller hvorfor det ligger ting i vasken og lurer på hva det blir til middag :p

OH HELL NO! jeg skal ikke ha noen samboer før grisene flyr og satan kaster snøballer på de fra helvete! Egentlig, så hadde jeg liksom bestemt meg for ingen mann i det heeeele tatt på laaaaangt tid... Etter "du vet hvem" katastofen...*grøss*

Huff, en snill gutt! Nei det må du bare holde deg unna

Neida, men hvorfor ikke gi det en sjanse da i alle fall?

En snill gutt er ikke å forrakte.. Om du er redd for at du skal trampe over han så ...ikke gjør det. Du bestemmer da over deg selv.. Vær snill tilbake så skal du se at det kan bli riktig så fint å ha en mann i livet sitt. Kan faktisk være riktig så deilig å ha en som gir deg oppmerksomhet, forteller deg at han setter pris på deg, og ikke minst er glad i deg for den du er.... Anbefales

Sjakkruta skrev:

snille menn er kjedelige som regel :P jeg er bad boy typen, tattiser fra hals til tå og sånn :P om de sier "slapp av, jeg biter ikke" så blir jeg litt skuffa :P men kansje på tide og prøve noe nytt... Tror jeg må manne meg kraftig opp og ringe han i kveld... Pokker!

Jeg sitter jo litt å tviholder på den at vi liker forskjelli musikk, jeg er metal og alternativ fan.. Jeg kan ikke fordra elektonisk, så ille at det nesten gjør fysisk vondt å høre på. Og han her lager elektronisk musikk :O hvem skal jeg da liksom rave rundt på konserter og metal festivaler med :O

Skal ikke du flytte om 2 uker uansett..?

Rekekreke skrev:

Sjakkruta skrev:

snille menn er kjedelige som regel :P jeg er bad boy typen, tattiser fra hals til tå og sånn :P om de sier "slapp av, jeg biter ikke" så blir jeg litt skuffa :P men kansje på tide og prøve noe nytt... Tror jeg må manne meg kraftig opp og ringe han i kveld... Pokker!

Hehe vet jeg lite om :p Jeg går også for de litt bad-boysa

Nei du får bare kjenne etter selv. Umulig for alle andre å skulle mene noe om det egentlig

©Smartass skrev:
Skal ikke du flytte om 2 uker uansett..?

haaar jeg skrevet noe sted hvor han bor henn?!?! :P

Sambo er tre år yngre enn meg, ser ikke problemet i det!
Vi har totalt forskjellig musikksmak, men dauer ikke av den grunn!! Jeg har venner jeg kan gå på konsert med!

Det kan jo hende dette funker skikkelig bra da, siden han ikke er den typen du har "gått etter" før ? :) Og å ha forskjellige interesser er jo bare ett pluss, da kan du jo ha "egentid",  eller så kan du få en ny interesse ?
( Opposites atract ! )

Hilsen Frøken Positiv, forlovet med Herr Negativ ;)

Back
Topp