Ok alkoholfri rødvin

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Noen anbefalinger på ok alkoholfri rødvin til påske?

Vet jeg ikke kan forvente det samme som jeg er vant til, men tar alle anbefalinger jeg kan få på noe som kan funke til påske lell :) Spesifikt rødvin, trenger ikke anbefalinger på andre alkoholfri alternativ.

Jeg testet alle mulige versjoner, anbefaler faktisk ingen:hilarious: noe så utrolig fælt ass! Smaker d samme som solbærsaft!

Smakte en gang en fra Jacobs’ Creek, tror jeg det var, og den stod det ikke alkoholfri på, men ‘alcohol removed’. Mener den var levelig.

Haha jeg vet jeg ikke får god rødvin, så kan klare meg med ok/levelig :playful: Jeg bare MÅ ha rødvin når vi skal til svigers og spise lam, savner rødvin så sykt!

Noen anbefalinger på ok alkoholfri rødvin til påske?

Vet jeg ikke kan forvente det samme som jeg er vant til, men tar alle anbefalinger jeg kan få på noe som kan funke til påske lell :) Spesifikt rødvin, trenger ikke anbefalinger på andre alkoholfri alternativ.
Jacob’s Creek UnVined er helt grei:)

Haha jeg vet jeg ikke får god rødvin, så kan klare meg med ok/levelig :playful: Jeg bare MÅ ha rødvin når vi skal til svigers og spise lam, savner rødvin så sykt!

Kjøp en av alle sortene som finnes på polet, smak deg frem ;)
Lenge siden du fikk et glass rødvin? :hilarious:

Jacob’s Creek UnVined er helt grei:)

Det er denne?

Kjøp en av alle sortene som finnes på polet, smak deg frem ;)
Lenge siden du fikk et glass rødvin? :hilarious:

Jaaaaa! Haha elsker rødvin og vanligvis når vi er på besøk hos svigers har han noe nytt og spennende, men ikke denne gangen...Er mye godt alkoholfritt, for all del, men jeg er lei juice, pærlende og musserende, trenger taniner :arghh:

Vedlegg

• Screenshot_20210325-000030_Chrome.jpg
    Screenshot_20210325-000030_Chrome.jpg
    16,5 KB · Visninger: 15
Anbefaler generelt de som er dealkoholisert; da har gjæringsprosessen gått som vanlig framfor å bli stanset og dermed vil de stort sett være litt bitrere enn de som smaker saft.
Jeg synes denne er god (men jeg liker ikke alkohol og er avholds, så litt annet utgangspunkt – men jeg gidder jo heller ikke å kjøpe saft på polet).
Screenshot_20210325_073810_com.android.chrome.jpg

Det er det! Som sagt, helt grei (når man ikke har noe annet valg):p Syns det er et forferdelig dårlig utvalg av alkoholfritt i Norge..

Syntes de har fått godt utvalg av andre drikker, ginish, diverse juicer og musserende og pærlende fruktdrikker (eplebobler og pærlende med rabarbra og eple er fantastisk gode), men savner en vin som faktisk smaker vin og fungerer til mat og kos på samme måten som vin. Igjen, musserende har ett par gode, men noen ganger vil man ha noe kraftigere, bare ikke med alkoholen. Har forstått det slik at vinen er blitt mye bedre de siste årene, men de er nok ikke i mål enda.

Denne syns jeg er veldig god. Serverte den på julaften og den falt i smak blant de fleste rundt bordet.. (jeg hadde to flasker som skulle vare hele jula men gikk tom julaften :hilarious::hilarious:)
3421BB9A-8491-45D5-A9F7-9920E23F5A75.png

Jeg testet alle mulige versjoner, anbefaler faktisk ingen:hilarious: noe så utrolig fælt ass! Smaker d samme som solbærsaft!

Enig!:p har til dags dato ikke smakt en alkoholfri rødvin som ikke bare smaker rar rød saft.

Hvite og mousserende derimot har jeg funnet flere gode av, samt sidere:) mulig det er lettere å bevare og få frem smak der enn for rødvin?

Enig!:p har til dags dato ikke smakt en alkoholfri rødvin som ikke bare smaker rar rød saft.

Hvite og mousserende derimot har jeg funnet flere gode av, samt sidere:) mulig det er lettere å bevare og få frem smak der enn for rødvin?
Jepp- tror nok det er veldig mye lettere å fikse hvitvin:)
Jeg avsto brått fra rødvin i 4 år totalt da det ikke var noe som smakte godt:hilarious:

Back
Topp