Ojsann, jeg har shoppa litt jeg... *oppdatert med bilde*

~Blikk~

Elsker forumet
Klarte ikke la vær å kjøpe noen søøøte plagg og to par "sko" i dagemoticon Syns det er veldig greit å handle litt på tilbud, hehe. Ble 2 jenteplagg for plutselig ble jeg overbevist om at det var riktig å gjør... Og blir det ikke jente kan jeg alltids gi de bort til noen andreemoticon
Mannen her var ikke noe bedre her om dagen, han har handlet litt han også *søten* Ikke lett å være langt unna når jeg går gravid så han ville så gjerne vise at han bryr seg og vise at han ønsker å bidra på ferden selv om hverdagen vår ikke er helt som vanlig for tiden (jeg ukependler).

Koslig! :-)
Jeg også har allerede kjøpt litt klær;) Nøytrale klær hittil.. Det er jo så masse på tilbud nå på klær med god vinterkvalitet som passer godt til oktober, så hvorfor ikke? :-)

Så morro :) Jeg har også handlet litt, men prøver å styre meg litt enda :-p Kjedelig med for mye tøy i feil farge, men vanskelig å la være :) Gleder meg til du flytter nærmere da kan vi reise på shopping :)

4hjerter skrev:
Så morro :) Jeg har også handlet litt, men prøver å styre meg litt enda :-p Kjedelig med for mye tøy i feil farge, men vanskelig å la være :) Gleder meg til du flytter nærmere da kan vi reise på shopping :)

Hihi, god plan! Da kan du vise meg alt Drammen og distriktet rundt har å by på, for jeg har vært alt for lenge borte
Feil farge, pytt sann! Er alltid noen andre som får bruk for den fargen man ikke får bruk for selv, hehe.

Fine ting emoticon  jeg måtte kjøpe de olastoff "skoa" jeg også når jeg kom over de i butikken. Selvom det føles veldig tidlig. Vanskelig å la være ;)

Havets fru skrev:
Så søte klær:-) Hvor er det du har handla?

De er fra Kappahl. Er veldig lite salg på akkurat denne serien,så jeg plukket med meg det lille jeg fant. Har store planer om å gjøre noen ullkupp også før sesongen er over. 

Søte klær:-) regner med det blir en stund til jeg begynner på babyshopping. Men det er koselig når en først er begynt:-)

Så søte :)jeg er godt i gang med å strikke :) har strikket et babyteppe, babysko og en babylue i alpakka.

Åsa80 skrev:
Så søte :)jeg er godt i gang med å strikke :) har strikket et babyteppe, babysko og en babylue i alpakka.

Åh, får vi se bilde????Tror jeg skal ta meg sammen å kjøpe inn litt deilig garn en dag, men tror kanskje jeg venter til etter ul <3

Kjempe fint! Rett og slett nydelig

Back
Topp