Ojojoj...

sengepolka

Elsker forumet
.................Slik en vannvittig reaksjon på Pergo da gitt.. hodepine og et vannvittig temperament på meg.
er skikkelig på hugget, og det som ikke er gjort av de ansatte SKAL gjøres tvert!!!!![:-][:-][:-]

Må bare flire litt også for trodde ikke jeg skulle merke noe særlig, men jeg er skikkelig i krigshumør...

Også setter jeg med ned i sofaen og prøver å slappe av og reknogisere litt og bryter ut i full latter..

THJOHEI her går det opp og ned.. stakkars de som er rundt meg OG hvordan skal dette gå da jeg blir gravid... huff og huff...

hihi.. Ha en knall kveld alle sammen.

PS: Hvordan får jeg lagt til sånn bilde signatur??? Er så kjedelig å ikke ha noenting lissom...

Stor klem

Uff, da. Håper hormonene roer seg litt, virker som pergoen fungere i alle fall! [:D] Masse lykke til! [:)]

sign[;)]

Hehe, huffda høyrest litt slitsomt ut du! Håpar det vert betre etterkvart!

hehe... slik er det å være hormonell! Hørte rykter fra samboeren om at jeg var "litt" slik jeg å nå jeg gikk på Pergo. Lykke til videre[:)]
(vet desverre ikke hvordan en får lagt til bilde.signatur!!)

Hehe.. godt jeg ikke er alene om reaksjoner da [;)][;)][;)]

Er nok mere slitsomt for de rundt meg enn for meg, men for all del jeg tar det som et godt tegn og håper den funker og at vi fikser saken på egenhånd [:)][:)]

håper noen kan svare meg på det med sign, jeg lagde en likte, men klarte ikke legge den inn...
Har vel spurt 3 ganger nå, men dårlig med svar da.

Sjå på forumet som heiter test. På topp der står det litt om korleis du lagar ticker i signaturen og bilder. Lykke til! [:)]

Tuuuuuuuuuuusen takk for hjelpa, nå ble jeg glad. sleit litt med en gang, men klarte det tilslutt...

Men det er vel det vi gjør med det andre også [:)][:)]

Back
Topp