ojojoj

wishingstar

Forelsket i forumet
her må jeg skrive ja. Fint at ei slik side kom!!! Jeg var på UL i dag og det er ei lita pie på 19 uker og en dag som jeg har i magen min[:D][:D][:D] Hun sto på hodet og gjemte nesten ansiktet sitt inn mot ryggen min, så fikk ikke så bra bilde..

Gratulerer. [:)][:)][:)]
Kos å se deg igjen.

Åh, så koselig da! En liten jente!! [:D] Det blir vel moro?! [;)] 

Gratulera med ei Prinsessa på vei [:)][:)][:)]

tusen takk for det jenter! Har ikke vært så mye inne på ass.bef. Vet jo ikke om alle synes det er like ok at gravide skriver her inne. Derfor var det veldig fint med denne sida. Vi har tross alt litt mere til felles [:)] Har ennå ingen navn klar... så er det noen som har fine forslag så må dere bare komme med det[:D]

Gratulerer med ei lita jente[:D]

Alltid artig med ul bilder av de små huleboerne[:D]

Kan vi få se bilde også?[8D]

Gratulerer så mye med ei lite prinsesse!!![:D][:D] Blir spennende å følge deg videre på ferden her inne, har sniki litt på februar-forumet men ikke funnet stort fra deg der.

Så kos, nå er det bare å glede seg til det som snart skal skje. Dere går en fantastisk tid i møte. Lykke til videre i svangerskapet!!

Bildene ble ikke så bra, ellers skulle jeg lagt til. Alt sto bra til... Jeg har vært syk de siste dagene med feber og bihulebetennelse, og gjett om det har vært liv. Syns hun har sparka hele tida [:D] Er kanskje ikke helt fornøyd med en febersyk mamma[;)] så når jeg var hos legen i går spurte jeg om jeg fikk høre hjertelyden... 170 klare slag i minuttet Koselig å se dere igjen her også jenter. Kjenner det er her jeg egentlig hører til!!

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: wishingstar

Bildene ble ikke så bra, ellers skulle jeg lagt til. Alt sto bra til... Jeg har vært syk de siste dagene med feber og bihulebetennelse, og gjett om det har vært liv. Syns hun har sparka hele tida [:D] Er kanskje ikke helt fornøyd med en febersyk mamma[;)] så når jeg var hos legen i går spurte jeg om jeg fikk høre hjertelyden... 170 klare slag i minuttet Koselig å se dere igjen her også jenter. Kjenner det er her jeg egentlig hører til!!

Jeg må si meg enig der, endelig ett forum jeg kan føle meg hjemme på[:)] 
så flott at du hørte hjerte lyden klart 170 slag ja det tyder vel på jente det ja [:D]
så deilig å kunne kjenne sparkene hver dag [:D] det er litt opp og ned her er kansje litt usikker på om det er det jeg kjenner eller ikke men noe er det jo hehe[8D] men vil si at det kjennes kratigere ut sånn ca annenhver dag kjenner du igjen noe av det?

ønsker deg god bedring Wishingstar[:)]

Takk for det Serene!
Jeg kjenner ganske så tydelige og ofte spark hver dag. Ser det også utpå magen, men så har jeg ikke så veeeelig mye "polstring" så det har sikkert litt å si... ja og hvordan morkaka ligger i forhold til livmora også da! Hos meg ligger den foran, men helt øverst. Og den lille pia mi liker å kravle seg så langt hun kan ned i bekkenet mitt, så sparkene når nok ikke opp til morkaka ennå [:D] Når jeg var 17-18 uker påvei så kjente jeg ikke spark hver dag heller, så det kommer nok fastere etterhvert

hihi, hender ennå at jeg tenker: "å,nei, har jeg luft i magen...igjen?!" hihi, så tar det et sekund før jeg kommer på hva det egentlig er!

Back
Topp