ojojoj!!!!!

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Vannet mitt har gått!!!....
 
klokken 03:09 utover stuegulvet..
 
våknet av at det gjorde så vondt i magen. stod opp og PANG! [;)] ... kjæresten opp og tørke. jeg ringt sykehuset og de ber meg hvile hjemme enn så lenge til riene tar seg opp. hadde en rie nå kl 03:22så får vi se hvordan det fortsetter...
 
de ber meg også kjenne etter liv.. usj, blir så stresset jeg.. når jeg skal det så kjenner jeg i allfall ikke mye [8D] kjenner hun er der da..noe småbevegelser. men hodet skal jo være festet så da er vel alt ok..
 
auuuuu......igjen.. rie.. nå VET jeg i allefall at det jeg kjente på igår kveld VAR begynnende rier.. sitter mest i korsryggen hos meg ennå...
 
får pakke ferdig og fikse meg nå mens jeg ennå orker..
holder dere oppdatert gjennom min sladrevenn utover [:)]
 
NÅ BLIR DET BABY [:)]
 
 
 
 
OI STEIKE!!!!!!
 
weeeeee
 
 
begynnte det nesten å krible litt her.... ble så glad på dine vegne nå vennen!!!!!
 
Så morro, nå kommer snuppa di snart!!!!!
 
Kommer til å følge med på deg nå ja!!!! skulle nesten hatt mob nr ditt jo, er så spent. hihi
 
sitter selv å må puste meg litt gjennom litt vondter nå... våger ikke vekke sambo enda før jeg er sikker! ååh kan ikke mitt vann og gå da???[;)]
 
sendte deg pm [;)]
 
oj, du sitter med vondt du også mai&septemberskatt.. SPENNENDE DA! kanskje vi føder samme dagen. hadde vært morsomt da [:D]
pakket ned de siste restene i bagen og fikset meg selv.. tror vi må inn i løpet av natta. merker jeg er nervøs nå.. [&:] skulle liksom hvile men riene kommer og går... får ikke helt tak på regelmessigheten men..
 
hun jordmoren i tlf sa vi kunne komme på morgenen til sjekk.. men om riene tar seg opp så drar vi jo inn før selvsagt - noe jeg føler på meg blir tilfelle [;)]
 
 
 
Det er ikke noe å være nervøs for snuppa. De tar så godt vare på deg på sykehuset vet du[:)]
Fødsel er spennende. selv om det er vondt så jobber man seg mot et mål, nemlig sin sønn/datter.
Å det er helt fantastisk når man er i mål. ubeskrivelig. da er smertene glemt med engang!
Så dette går fint vet du!
 
Har fortsatt vondt jeg og her... kommer regelmessig. har problemer med å gå...går som en gammal gubbe.hehe
men har ikke stort håp enda....redd for å bli skuffa da... vil vannet mitt og skal gå! hehe
 
Blir spennende å følge med på deg hvertfall![:D]
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

Det er ikke noe å være nervøs for snuppa. De tar så godt vare på deg på sykehuset vet du[:)]
Fødsel er spennende. selv om det er vondt så jobber man seg mot et mål, nemlig sin sønn/datter.
Å det er helt fantastisk når man er i mål. ubeskrivelig. da er smertene glemt med engang!
Så dette går fint vet du!
 
Har fortsatt vondt jeg og her... kommer regelmessig. har problemer med å gå...går som en gammal gubbe.hehe
men har ikke stort håp enda....redd for å bli skuffa da... vil vannet mitt og skal gå! hehe
 
Blir spennende å følge med på deg hvertfall![:D]

 
uff..spennende og skummelt.. uvirkelig!!!
renner og renner fostervann og gøgg her.. mitt andre nattbind nå etter en time..
 
høres ut som om det skjer noe med deg også da. så spennende!!!!!
er vondt ja, men liksom på en god måte.. er så redd for å "ikke rekke fram" jeg. men bor jo så nærme.. under hver rie så stresser jeg og vil dra og innimellom riene så vil jeg være hjemme.. rare meg [;)]
 
fire min mellom riene nå ennå.. drar snart jeg tror jeg [8|]
 
fødselen min sist starta jo med at vannet gikk... å da rannt det fostervann gjennom hele dagen... faktisk helt til pressriene kom.
på vei til sykehuset fikk bilen gjennomgå det. rannt gjennom alt som var.enda jeg satt på 2 hånkler.
kom frem til sykehuset å fikk på meg ei skikkelig fancy bleie + truse. gjett om jeg følte meg lekker du!
 
Begynner gjøre ganske vondt hos meg nå,det har det jo gjort ganske lenge. så lurer på å vekke samboern nå[:)] tenk om det er noe på gang da! håper det!
 
vi får holde hverandre oppdatert gjennom dagen da[:)][:)]
 
Igjen: masse lykke til!!!!
 
kanskje vi føder samme dagen maiogseptemberskatt [:)]
nå er det dritvondt.. skriker meg jo gjennom de.. ca 2 min mellom de siste og varer ca 40 sek.
vildra nå jeg.... men jordmor mener jeg kan prøve hvile litt hjemme... men f**** heller det takler jeg ikke... ta to paracet og hvile fungerer ikke på meg nå altså! bare å glemme.......
 
når de først kommer er det skikkelig tak
 
akkurat snakka med sykehuset. de tror det blir baby idag!
så nå skal jeg straks gjøre meg klar jeg og!!
 
weeeee
 
Spennende! masse lykke til begge 2!
 
masse lykke til begge 2[:)]spennende[:D]
 
Åiåiåi[:)] Spennende da[:)] Var ikke noe tull du kjente igår da[;)] Blir veldig spennende å høre fra deg!
Våkna selv kl 05.30 med skikkelig "mageknip"....hmmm.... nederst i magen og i korsryggen....
 
 
Lykke til mlinn[:)]Unner deg virkelig å komme igang nå,så du slipper å gå lenger med de vondtene du har slitt m så lenge....
 
*klem*
 
Endelig din tur mlinn!!!! Nå har du snart prinsessa di i armene.
Tenker på deg... Masse lykke til [:D]
 
Åååå....så morsomt!! Endelig!
 
ÅÅÅÅÅÅ så spennende, her blir det fødsler ja Lykke til bekke to:-)
Gleder meg å høre fra dere:-))
 
 
 
 
 
~~Termin 29sep~~
 
så spennende:) lykke til begge to:) gleder meg til oppdatering:)
 
Back
Topp