Ojojoj!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Skulle bare en snartur til Gol etter frokost for å kjøpe solsenger så vi kunne kose oss hjemme i sola i dag. De var utsolgt for det jeg egentlig skulle ha, så jeg svei av rett i underkant av 10000 på rottingsett, cafésett, to solsenger og et bord pluss to potter, lecakuler, jord og blomster:-P Måtte kjøre tre turer for å få med alt!! To timer effektiv kjøring pluss tiden jeg brukte på last, loss og shopping:-P Snart ferdig med å skru opp alt og det blir fiiiiint:-):-):-) Blir grilling og en velfortjent øl med mannen i kveld;-)

1374332667363.jpg
Ene settet:-) grilling og cola nå og øl når ungene har lagt seg<3

Wow! Ble jo knallbra :D

Stilig! :) deilig med litt nytt!

* æpp'n *

Ja, kjempefornøyd:-) Første vi har gjort selv i hagen så nå føles den litt mer som vår egen:-P

Ligger rett ut på sofaen ute nå:-) Lys på bordet og kald øl. Sola gikk rett før 21.

Det såg jo veldig deilig ut! Kjekt medsommer og nye hagemøbler... Og om dere har fint vær i tillegg er jo livet perfekt.

Kjekt at du er innom igjen forresten MTDC! Lenge siden jeg har "sett" noe til deg. Fin ferie?

Det såg jo veldig deilig ut! Kjekt medsommer og nye hagemøbler... Og om dere har fint vær i tillegg er jo livet perfekt.

Kjekt at du er innom igjen forresten MTDC! Lenge siden jeg har "sett" noe til deg. Fin ferie?
Har vært sliten store deler av ferien og det har vært mye stress, men greit å få fartet litt...

Nå er jeg tilbake i jobb og dagene går i et, så telefonen blir ikke prioritert:-P Prøver å titte innom dere en gang i blant, da:-)

Back
Topp