Ojojoj...laaaaang dag merker jeg

monicabebe

Forumet er livet
Er på skolens bibliotek hele dagen, og det er så få barn inne hos meg foreløpig.

De har jo ikke vennet seg til at jeg er her, så det er få som sender elever til meg. Merker at det blir litt kjeeeedelig ja. Dagen flyr når man har masse barn som trenger hjelp og som må holdes styr på, men den snegler seg avgårde når det er tomt!

jaja, får sett hva dere driver med da!

Er ikke feridg med permisjonen, men jobber to dager i uka mens M har pappaperm de dagene. Vi deler permen på den måten. Deilig måte å gjøre det på igrunn. Myk og god start og en veldig fin ordning!

Solveig har fri i dag så vi koser oss hjemme! Nå sover Aslak i vognen og vi har rolig lek. Aslak har begynt å reise seg opp etter ting så vi måtte rydde vekk ting fra stuebordet. Ganske overfyllt!! Nå må vi nok rydde og støvsuge oftere! [8D]

I kveld skal jeg på konsert og så skal danse!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Actrine

Solveig har fri i dag så vi koser oss hjemme! Nå sover Aslak i vognen og vi har rolig lek. Aslak har begynt å reise seg opp etter ting så vi måtte rydde vekk ting fra stuebordet. Ganske overfyllt!! Nå må vi nok rydde og støvsuge oftere! [8D]

I kveld skal jeg på konsert og så skal danse!!! [:D][:D][:D]

Det hørtes kjempemoro ut! Håper det blir topp!

JAA det er jeg helt sikker på!! De som skal spille er knalldyktige og det blir mye liv!!

ORIGINAL: Actrine

JAA det er jeg helt sikker på!! De som skal spille er knalldyktige og det blir mye liv!!

Du får danse litt for meg også da[;)][8D]

Back
Topp