Oj.. stress!!!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Tittet på terminkalkulatoren til BV og så da at om jeg har termin 1. februar sånn sykehuset sier, så skjedde unnfangelsen 9. mai.. Men det går jo ikke.. Mannen var på besøk tom 1. mai og jeg hadde eggløsning i slutten av april, og jeg hadde bekkenløsning allerede 11. mai... Positiv test fikk jeg 18. mai, så her er det absolutt noe som ikke stemmer.. Menstermin er 26. januar, men jeg har hele tiden tenkt at sykehuset har rett.. Nå er jeg derimot overbevist om at de må ta feil.. Om jeg tar utgangspunkt i termin 26. januar er jeg 38+1 i dag.. Føler jeg plutselig fikk litt tidsnød.. Har jo mest sannsynlig egentlig termin om bare to uker.. Drikke mer kaffe og få unna mer husarbeid kanskje?;P

Hehe, skjønner du stresser nå da :P Blir veldig spennende å se hva som skjer og når :)

Ja, jeg sitter og skjelver, faktisk.. Jeg har hele tiden ment at menstermin har vært mest riktig, men har ikke fått gehør på sykehuset, så jeg har bare slått meg til ro med at jeg har termin 1.2, og talt ned jevnt og trutt.. Men etter å ha sett på kalenderen og fått det svart på hvitt at det ikke stemmer, så kjenner jeg at det vart litt mye her.. Har jo ikke noe som helst klart.. Har hatt som mål å få unna klesvask og få det generelt ryddig "nok" før jeg begynner på babytingene, sånn at jeg kunne kose meg med det med god samvittighet.. Men det spørs nok om jeg må få mamma og sambo til å ta i et tak i kveld så vi i hvertfall har det viktigste (seng, stelleplass og klær) i orden... Ouææææ!:P

Talte over nå og det er tross alt 16 dager til termin, så jeg puster litt roligere igjen;)

Du kan nok puste ut, ul-termin sier bare når babyen er ferdig, den er ikke tilbakevirkende. :)

BVforum via HTC

Sant nok. men har de målt noen mm feil et sted så kan jo terminen være helt feil:-P Og den ble tatt litt sent også.. Er så redd for å bli satt i gang for sent.. Flere her oppe som har mistet på overtid fordi de blir satt i gang for sent..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Sant nok. men har de målt noen mm feil et sted så kan jo terminen være helt feil:p Og den ble tatt litt sent også.. Er så redd for å bli satt i gang for sent.. Flere her oppe som har mistet på overtid fordi de blir satt i gang for sent..

Skjønner at du er redd for å bli satt i gang for sent ja, huff, får håpe du slipper å bli satt i gang!! Jeg fikk også flytta termin på UL, men bare to dager heldigvis... Jeg vet jo nøyaktig når unnfangelsen skjedde i og med at det skjedde ved inseminasjon, menmen... Heldigvis bare to dager, hadde nok protestert hvis de hadde flytta meg mange dager altså...

Huffda, du får legge ut på trappetur eller finne frem andre kjærringråd om du går over termin! Syns egentlig du må passe det inn slik at vi får livefødsel neste onsdag her på forum ;) :) hihi

Her går det i husvask og klesvask for tiden, så håper jeg det hjelper;) Sies jo at det skal hjelpe.. Pluss at vaskerommet er nede og alt som skal vaskes er oppe, så da blir det en del trapper.. Tenkte jeg skulle be jordmor om å ta en titt der nede på mandag så jeg kan få litt falske forhåpninger;)

Her går det i husvask og klesvask for tiden, så håper jeg det hjelper;) Sies jo at det skal hjelpe.. Pluss at vaskerommet er nede og alt som skal vaskes er oppe, så da blir det en del trapper.. Tenkte jeg skulle be jordmor om å ta en titt der nede på mandag så jeg kan få litt falske forhåpninger;)

Alltid greit med litt falske forhåpninger når man begynner å bli utålmodig :P Får håpe husvaskinga og trappegangen hjelper :)
Blir en del trappegang her også, stua i 2.etg og doen i 1.etg :P

Spe på med store mengder kanel, så får du knøttet ut før du vet ordet av det. :D
BVforum via HTC

Alltid greit med litt falske forhåpninger når man begynner å bli utålmodig :P Får håpe husvaskinga og trappegangen hjelper :)
Blir en del trappegang her også, stua i 2.etg og doen i 1.etg :P
Nå er både jeg og veslejenta blitt forkjølet, så er plutselig ikke utålmodig lengre;-) Får bare trykke på pauseknappen både med tanke pp fødsel og husarbeid;-)

Nå er både jeg og veslejenta blitt forkjølet, så er plutselig ikke utålmodig lengre;-) Får bare trykke på pauseknappen både med tanke pp fødsel og husarbeid;-)

Huff da, masse god bedring til dere begge! Ble litt akutt sykdom her i huset i dag også, så vi er ikke så utålmodig her heller akkurat nå! Håper hun holder seg inne i helga for å si det sånn!

Takk for det og god bedring til samboeren din<3 Vi får knipe litt ekstra noen dager;-)

Back
Topp