Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror jeg har startet å få veldig svake rier nå. Stod opp nå for å kjenne bedre etter og ta tida Kommer med ca 3 min mellomrom og varer i 30-50 sek. Plutselig ble det litt vått her og... Tror det må ha vært slimproppen som gikk, for det fulgte med litt farge.
Å, jeg har venta sååå på det her! Håper det starter for deg snart og!
Riene er ganske svake ennå. Ringte føden nettopp, og ho sa at jeg godt kunne vente til jeg kjente at de begynte å ta litt mer tak. Kunne bare komme inn når jeg kjente at jeg trengte det nå
Termin er 28.2. Føler jeg er på overtid allerede siden førstemann kom 12 dager før. Vi reiser inn nå snart, før riene blir for harde til å takle i 30 min i bil... Skriver inn her igjen når jeg har kommet hjem igjen! Lykke til til alle dere andre!
Takk for det! Nå er vi hjemme igjen med lillegutten vår! Var inne på føden kl 7 i går og en time senere var han ute! Fødselen gikk veldig fint! Gutten er helt nydelig! 52 cm, 4135g. Amminga går bare bra og! Lykke <3