Oj shit!:S

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Jeg har mista ene øredobben min, men vet ikke når. Nå eller i natt eller i går [&:] Og jeg er livredd at jentungen skal finne den. Jeg har endevendt senga og klærne jeg hadde på meg i går og de jeg har i dag [8|] Den er ikke stor, hun får den fint inni munnen og svelge den [&:] Hvertfall bakdelen på den [8|] Tenk om hun allerede har funnet den [:(] Håper jeg finner den fort! Hvorfor må de små putte alt i munnen??!?!?! [&:]

Æsj, sånn er stressende! Får satse på at hun ikke finner den :)
Jeg fant Michael med en barkbit i munnen her om dagen, han hadde sikkert funnet den ved ved vedkassa. (og støvsugeren hadde vel oversett den) Fikk tatt den fra han heldigvis, men uff det skal jo så lite til!

Jeg fant bakdelen nå, midt på stuegulvet der hun leker [8|] Men finner fortsatt ikke selve øredobben [&:] Kan jo ikke støvsuge før jeg finner den heller. Er gulløredobb som jeg fikk av gubben når jeg ble 20 [8|]

Jeg fant den [:D] Lå under en leke [&:] Hadde hun svelgt den hadde den nok skrapet henne opp på vei ned i magen [&:] Gleder meg til den dagen det er slutt på å putte alt i munnen [8D]

Godt du fant den, men du kunne jo bare støvsuget overalt også rotet gjennom støvsugerposen etterpå [8D]

ORIGINAL: Hylei

Godt du fant den, men du kunne jo bare støvsuget overalt også rotet gjennom støvsugerposen etterpå [8D]

Jo kunna jo det da egentlig. Hadde sikkert hørt om den hadde reiste inn [8D] Er glad hun ikke har svelgt den hvertfall, ser for meg tur til lege osv da [&:] Kan jo skrape opp spiserøret [&:]

ORIGINAL: Mexxie

Jeg fant Michael med en barkbit i munnen her om dagen, han hadde sikkert funnet den ved ved vedkassa. (og støvsugeren hadde vel oversett den) Fikk tatt den fra han heldigvis, men uff det skal jo så lite til!

Hehe, samme skjedde her i går, anton lå og patta på en barkebit ved vedkassa [8D] blei sååå furt når ejg tok den vekk [X(][8D]

ORIGINAL: Lussa88

Hehe, samme skjedde her i går, anton lå og patta på en barkebit ved vedkassa [8D] blei sååå furt når ejg tok den vekk [X(][8D]

Bytt ut Anton med Emil[:)] Jaja, de spiste nå barkbrød før i tiden, så de overlever nok[:D]

ORIGINAL: lan77

ORIGINAL: Lussa88

Bytt ut Anton med Emil[:)] Jaja, de spiste nå barkbrød før i tiden, så de overlever nok[:D]

Hehhe, han har spist værre en som så[8D]

Puh, godt du fant den! :) Er skummelt med små deler ja, blir også stresset om jeg vet noe ligger på gulvet, men ikke hvor.

Back
Topp