Oj shit (bokstavelig talt)

~StRaToS~

Forumet er livet
Jeg må bajse og rørene virker ikke!!
Bajser hver morgen til fast tidspunkt (too much information)
og det er NÅ!"!!!!!
Hva gjør jeg??

Hmmm.....litt flaut da....for det kommer jo til å stinke inn på badet til naboen[&:]

så kjipt bæsj hos naboen din og ta med noe parfyme du kan spraye over etterpå he he[:)]

ORIGINAL: fruen21

Bor du langt unna en bensinstasjon?.......

God idé! =)

Da "gjør det ikke noe" om det lukter etterpå.... [:D]

~Maja~

Det er langt når det er slik en snø...ca 3 km unna...
ORIGINAL: fruen21

Bor du langt unna en bensinstasjon?.......

Nå må jeg kle på meg og gå til svigers for ellers
driter jeg i den nye gravid buksa mi[&:]

Men den bøtta med grønnsåpe er slett ikke en dårlig ide...[:D]

Fint du finner min vanskelig situasjon morsom...[:D]

Det er jo LITT morsomt da...[:D]
ORIGINAL: MiaC

lån doen hos naboen!!
trekk ned med en gang ting har landet,det hjelper!!!!

ORIGINAL: Mirage

Dette har skjedd meg også!!! (nesten) Samboer hadde vært på do før han gikk på jobb, og TETTA DASSEN [:@] Når jeg sto opp måtte jeg SKIKKELIG bæsje.. og det hjalp ikke å prøve å stake opp doen heller.. I nøden spiser fanden fluer, og jeg måtte bæsje i en plastpose [&:] Kasta den såklart UT i søpla etterpå, og kjefta på samboeren min da han kom hjem (uten å nevne pose-bæsjen selvsagt [:D])

ORIGINAL: mammanr.1

Dette har skjedd meg også!!! (nesten) Samboer hadde vært på do før han gikk på jobb, og TETTA DASSEN [:@] Når jeg sto opp måtte jeg SKIKKELIG bæsje.. og det hjalp ikke å prøve å stake opp doen heller.. I nøden spiser fanden fluer, og jeg måtte bæsje i en plastpose [&:] Kasta den såklart UT i søpla etterpå, og kjefta på samboeren min da han kom hjem (uten å nevne pose-bæsjen selvsagt [:D])

hahaha[:D] *dereerikkegoeherinne*[8D]

ORIGINAL: adnim

omg [:D]

Back
Topp