oj oj HOME AND AWAY

Snart4kids

Gift med forumet
for en venning, hadde mine misstanker altså!

Hva skjedde? Har ikke fulgt med på home and away på en stund, men nå ble jeg nysgjerrig. :)

Ruby er dattera til Charlie!

MathiasOgMamma skrev:

M3rl0t skrev:
Ruby er dattera til Charlie!

Når ble det vist på tv? Ikke fått med meg det jeg......

I går, og på reprisen i dag!

Jeg bare ELSKER home and away!!!!

SIGN :)
smash skrev:
Jeg bare ELSKER home and away!!!!

Bare vent, det blir enda bedre.. Masse å glede seg seg til... :)

Mocco skrev:
Bare vent, det blir enda bedre.. Masse å glede seg seg til... :)

I know! Er på episode 5290 nå.. Og jeg må si at H&A er jo sååå mye kulere der jeg er nå, enn det som går på tv!

Helt enig.. Jeg ligger to foran deg... ;)

Hvor ser dere alle de espisodene på nettet?(dere som er så langt før det som er på tv nå)

esilenot skrev:
Hvor ser dere alle de espisodene på nettet?(dere som er så langt før det som er på tv nå)

Ser det på youtube. Der går alle episodene. Eneste minuset er at de er delt i to, på ti minutter hver. Men alle episodene ligger der i rekkefølge, så det er egentlig null stress :P

ser på en som legger ut dagens på youtube.

spennende nå, men litt langtekkelig  story..

Kan ikke dere skrive litt på hvitt om hva som skjer videre. Er så spent, men ser bare på tv.

tar opp home & away på boksen, så det er kveldens høydepunkt. Flaut, men sant.. Hehe

Elis84 skrev:
tar opp home & away på boksen, så det er kveldens høydepunkt. Flaut, men sant.. Hehe

Hehe, akkurat som meg. Får aldri sett det når det går kl 16, men ser episoden hver kveld :-)

Jeg ser på you tube, tenker ikke på at det er stress når det er så spennende.. :=)

Du må nok vente i spenning.. He he

Noen som vet hvilken episode som gikk i dag da? Har ikke fått sett det på en stund, tenkte å finne det på youtube...

Skrållan skrev:
Noen som vet hvilken episode som gikk i dag da? Har ikke fått sett det på en stund, tenkte å finne det på youtube...

Dytt! Hvilken episode? Krise

Back
Topp