oj...nå begynner det :))

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hehe... nå er jeg å smugtitter på nettet etter ting...synes det er alt for tidlig...men klarer ikke helt å la være...glede meg bare sååå :)
sikkert flere enn meg som gjør dette tipper jeg...
føler jeg har kommet over et kupp, nå som jeg må ha to av alt hehe

http://www.babyifokus.no/products/startpakke-tvilling-1

sjekk den linken...er det for godt til å være sant, fikk jo sinnsykt mye da...
men tør nok ikke handle enda, håper det er tilgjengelig over nyttår og :)

ååå som jeg bare sitter og gliser i sofaen, kan nesten ikke vente.... 

Syns det så ut som en dårlig deal.. Bassonvognene er ikke noe gode, og de bilstolene hadde jeg ikke turd å bruke.. Ville kjøpt noe som kommer bedre ut i test..

Det er virkelig ikke meininga å ødelegge gleden din eller være negativ og teit her, men jeg hadde også styrt unna denne pakken. Basson-vognene har rykte på seg for å være stive og tunge, og bilsetemerket har jeg aldri hørt om før. Er nok ganske "nazi" akkurat på det der med bilsikring, og i en norsk test jeg fant, gjorde ikke dette merket det spesielt bra. Legger ved linken, så kan du jo se selv :) http://www.dinside.no/896991/den-store-barnesete-testen-2012
Jeg har heller aldri sett det merket til salgs verken hos Barnas Hus, Babyshop, Torshov Bilrekvisita eller andre steder som selger bilstoler. Selv om setet fikk god score internasjonalt, er de norske kriteriene såpass strenge at de lett kan få strykkarakter her. :) Sjekk evt. svenske tester, der får en som regel de beste seteresultatene siden de er enda strengere enn  her :)

Ser jo at det er en ganske ok pakkedeal i prisen, men på Barnas Hus f.eks. så har de en tvillingavtale når du handler der. Husker ikke helt dealen, men så en lapp om det i kassa sist jeg handla der :) Du får jo også kjøpt veldig mye bra utstyr til en ok pris på finn.no nå, og mye av det er jo tilnærma ubrukt eller veldig pent brukt :) Det koster jo helt klart en god del å kjøpe alt nytt, så å finne det brukt gjør jo at en sparer noen lapper. Både Emmaljunga City Cross Double, Emmaljunga Nitro City Twin, Mountain Buggy og TFK Twinner Twist er kjempegode tvillingvogner som har en ok pris på finn f.eks. :) Carena Double Swing er også god, og ganske rimelig i nypris :)

Håper virkelig ikke jeg ødela gleden din over å ha funnet en god deal, men selv hadde jeg lett styrt unna denne mtp sikkerheten til barna i bilen, og egen trillekomfort når en skal på tur med vogna :) 

Kan være en god del.., bare sjekk opp merkene og hva folk mener. Andres erfaringer kan være gull verd. Ta og å gå i en butikk og prøvetrill basson vogn, kan være du liker den selv om andre ikke gjør det... ;-) Har begynt å se litt rundt på nett jeg og. Kom over ammemadrass idag.., lurer på om dette er noe å ha siden vi har en 3 åring til sommeren som liker å komme i vår seng. http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/madrasser/dry-kid-ammemadrass.html

Kaktusheksa skrev:
Det er virkelig ikke meininga å ødelegge gleden din eller være negativ og teit her, men jeg hadde også styrt unna denne pakken. Basson-vognene har rykte på seg for å være stive og tunge, og bilsetemerket har jeg aldri hørt om før. Er nok ganske "nazi" akkurat på det der med bilsikring, og i en norsk test jeg fant, gjorde ikke dette merket det spesielt bra. Legger ved linken, så kan du jo se selv :) http://www.dinside.no/896991/den-store-barnesete-testen-2012
Jeg har heller aldri sett det merket til salgs verken hos Barnas Hus, Babyshop, Torshov Bilrekvisita eller andre steder som selger bilstoler. Selv om setet fikk god score internasjonalt, er de norske kriteriene såpass strenge at de lett kan få strykkarakter her. :) Sjekk evt. svenske tester, der får en som regel de beste seteresultatene siden de er enda strengere enn  her :)

Ser jo at det er en ganske ok pakkedeal i prisen, men på Barnas Hus f.eks. så har de en tvillingavtale når du handler der. Husker ikke helt dealen, men så en lapp om det i kassa sist jeg handla der :) Du får jo også kjøpt veldig mye bra utstyr til en ok pris på finn.no nå, og mye av det er jo tilnærma ubrukt eller veldig pent brukt :) Det koster jo helt klart en god del å kjøpe alt nytt, så å finne det brukt gjør jo at en sparer noen lapper. Både Emmaljunga City Cross Double, Emmaljunga Nitro City Twin, Mountain Buggy og TFK Twinner Twist er kjempegode tvillingvogner som har en ok pris på finn f.eks. :) Carena Double Swing er også god, og ganske rimelig i nypris :)

Håper virkelig ikke jeg ødela gleden din over å ha funnet en god deal, men selv hadde jeg lett styrt unna denne mtp sikkerheten til barna i bilen, og egen trillekomfort når en skal på tur med vogna :) 

nei du ødela absolutt ikke gleden... :) er bare glad for å høre andres meninger, var en kjapp runde på nettet, så har ikke lest noe om de tingene...så bare at de så greie ut i utseende :)
siden dette er mitt første svangerskap så har jeg null peiling på merker om hva som er bra, og er og opptatt over å ha en behagelig vogn å trille, og ikke minst sikkerhet..
så takker for meninger :)) så da slår jeg denne ut av hodet :) helt sikker på at jeg finner noe supert senere :)

Back
Topp