Oj.. her blir det munnkurv!

Lettere å stenge tråder,vettu [:)]

Ble den andre tråden slettet også??

Ganske spesielt at en moderator på et babyforum kan sette seg OVER den norske lov...

Er det virkelig mulig. Helt imponert. Viktig å bruke makt når man har den.

Selvkritikk er.... Oppskrytt.... [8D]

ORIGINAL: valentinesbaby

Ganske spesielt at en moderator på et babyforum kan sette seg OVER den norske lov...
"I'm a mod.. I can do anything.."

Altså, ett forum kan fritt skape sine egne regler altså, jeg nekter alle ikkemuslimer, med noen få unntak, på forumet mitt feks.

Men i dette tilfellet er det litt annerledes, fordi de tolker loven strengere enn den er da.

Hahahaha. Nei og nei så flaut.

ORIGINAL: Dollface

"I'm a mod.. I can do anything.."

Nå er jo faktisk dette dagen for idiotiske stormannstanker... uten og gå dypere i den...

ORIGINAL: Vugge

Ironisk at den personen det er snakk om ble fengslet i 1941 for ulovlig kopiering av dikt og senere sendt i konsentrasjonsleir, mens diktet han skrev for at vi ikke skulle glemme, blir slettet fra en nettside den 9.april 2011, fordi det visstnok er ulovlig kopiert...

My thoughts exactly. Det kan ikke gjentas for ofte.

Er moddene redde for at vi skal huske 9. april eller.

Ironisk at den personen det er snakk om ble fengslet i 1941 for ulovlig kopiering av dikt og senere sendt i konsentrasjonsleir, mens diktet han skrev for at vi ikke skulle glemme, blir slettet fra en nettside den 9.april 2011, fordi det visstnok er ulovlig kopiert...

Det viser bare at verken samfunnskunnskap eller intelligens nok til å tolke egen arbeidsbeskrivelse ikke er et krav for å bli moderator. Å låse tråder, og komme med svadasvar er bare flaut. Hadde moderat visst litt mer selv om både selve dagen, og om historien til diktet, hadde det vel fått stå. Og, åndverksloven. Værsågod Dollface, tror jeg fikk slett tråden din.

Jeg lar meg nok en gang imponere over den o så fantastiske moderatorgruppa på dette forumet. [8|]
En minimumskunndkap om både åndsverkslov og egne regler bør være et krav!

Høner.

Uten at jeg har fått med meg trådene som er slettet her i kveld, og uavhengig om jeg er enig eller uenig i kritikken her:

Åndsverksloven sier at verk skrevet av forfattere som er døde for minst 70 år siden frislippes. All annen bruk må avkleres med rettighetshavere.
Arnulf Øverland døde 25. mars 1968 - og det er dermed ikke 70 år eller mer siden han døde.

ORIGINAL: IsThaBeth

Det viser bare at verken samfunnskunnskap eller intelligens nok til å tolke egen arbeidsbeskrivelse ikke er et krav for å bli moderator. Å låse tråder, og komme med svadasvar er bare flaut. Hadde moderat visst litt mer selv om både selve dagen, og om historien til diktet, hadde det vel fått stå. Og, åndverksloven. Værsågod Dollface, tror jeg fikk slett tråden din.

Neida, modden gikk i seng.. [8D]
Så her er det bare å sitere diktere til den store gullmedalje fram til i morgen tidlig..

jeg... har fått digga på angry birds, og sniker med meg iphonen til gubben i seng.. så kan han ligge på sofaen en time til.. [8D]

Hehe godt sagt!

Jeg tror nok godeste Arnulf ville blitt glad for at vi skriver diktet hans på et babyforum i 2011... [8D]

ORIGINAL: mamma_møø

Uten at jeg har fått med meg trådene som er slettet her i kveld, og uavhengig om jeg er enig eller uenig i kritikken her:

Åndsverksloven sier at verk skrevet av forfattere som er døde for minst 70 år siden frislippes. All annen bruk må avkleres med rettighetshavere.
Arnulf Øverland døde 25. mars 1968 - og det er dermed ikke 70 år eller mer siden han døde.

Så lenge det gjengitt i sin helhet i andre offentlig fora tidligere, og det er mangfoldiggjort utenom verk som er ment for salg, er det ikke brudd på åndsverksloven.
Dette er et dikt som ble gitt til alle konfirmanter ved borgerlig seremoni, det året jeg konfiskerte meg, vi betalte ikke en krone.

Back
Topp