Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: valentinesbaby
Ganske spesielt at en moderator på et babyforum kan sette seg OVER den norske lov...
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: valentinesbaby"I'm a mod.. I can do anything.."
Ganske spesielt at en moderator på et babyforum kan sette seg OVER den norske lov...
ORIGINAL: Vugge
Ironisk at den personen det er snakk om ble fengslet i 1941 for ulovlig kopiering av dikt og senere sendt i konsentrasjonsleir, mens diktet han skrev for at vi ikke skulle glemme, blir slettet fra en nettside den 9.april 2011, fordi det visstnok er ulovlig kopiert...
Ironisk at den personen det er snakk om ble fengslet i 1941 for ulovlig kopiering av dikt og senere sendt i konsentrasjonsleir, mens diktet han skrev for at vi ikke skulle glemme, blir slettet fra en nettside den 9.april 2011, fordi det visstnok er ulovlig kopiert...

ORIGINAL: IsThaBeth
Det viser bare at verken samfunnskunnskap eller intelligens nok til å tolke egen arbeidsbeskrivelse ikke er et krav for å bli moderator. Å låse tråder, og komme med svadasvar er bare flaut. Hadde moderat visst litt mer selv om både selve dagen, og om historien til diktet, hadde det vel fått stå. Og, åndverksloven. Værsågod Dollface, tror jeg fikk slett tråden din.
ORIGINAL: mamma_møø
Uten at jeg har fått med meg trådene som er slettet her i kveld, og uavhengig om jeg er enig eller uenig i kritikken her:
Åndsverksloven sier at verk skrevet av forfattere som er døde for minst 70 år siden frislippes. All annen bruk må avkleres med rettighetshavere.
Arnulf Øverland døde 25. mars 1968 - og det er dermed ikke 70 år eller mer siden han døde.