OJ HAR MAGE GITT

teba

Gift med forumet
NÅ HAR EG MAGE GITT!!!!!!

Den har kommet her også[:D] Buksa jeg fikk igjen i begynnelsen av forrige uke får jeg ikke igjen nå (øverste knappen)[;)]

Magen min også har kommet Er moro det[:D]

Her er det kun fett som gjør at jeg ikke får på meg buksene mine.. Skal kjøpe meg ny bukse i dag ja! Vil ha babymage[:D]

Det där känner jag igen Iroim [:(] vill oxå ha gravidmage inte fet mage... men det kommer sen [:D]

Hmm..venter og venter på min, men virker aldri som den kommer. Kanskje like greit siden jeg ikke har sagt noe på jobb enda [;)]

Fikk høre av en arbeidskollega i går at jeg har fått mage... Synes nå det er bare flesk jeg.

Mage ja, den er kommet for en liten stund siden. En liten hard mage istede for bare flesk. Godt at flesket kom til nytte,og at en kan ha det som unnskyldning.

Jeg er ikke feit, jeg er gravid!
(Det står der på min t-shirte.)

ORIGINAL: sasja

Jeg er ikke feit, jeg er gravid!
(Det står der på min t-shirte.)

Hm... Slik t-shirte vil jeg ha å....

Jeg kjøpte den da jeg gikk gravid for 9 år siden. Husker ikke hvor jeg kjøpte den.
Men det var gøy å dra den fram igjen.

Jeg har også begynt å få mage... Kjenner at buksene strammer.. Føler at magen eser ut :o)

Tok akkurat 10 ukers bilder av meg selv... Å ja, denne dama har stor fleskemage gitt...

Magen begynner visst å komme her også, men ikke så mye ennå og det er mest som en fleskemage[&:]. Ikke akkurat så kledelig i bikini akkurat[:D], er nye finere med gravid mage da ja.

magen min har faktisk vokst litt, har fått mitt første strekkmerke. vet ikke om jeg skal være stolt av det, eller gremmes [:)]
men gruer meg til klærne ikke passer lengre. syns det er vanskelig å finne klær jeg liker.

ER ikke lett å finne klær nei! Mamma klærene forsvinner jo ut før de kommer i hylla virker det som[&:]

Back
Topp