Oj, for en dag

Februar?

Forumet er livet
Våknet i morges kl 04.30 av at snuppa var våken. Fikk litt pupp, men sovnet ikke igjen før klokka var halv seks. Da var jeg våken og stod opp. Gikk i dusjen og spiste frokost. Så etterhvert stod sambo opp for å dra på jobb og da våknet snuppa igjen. Så da tok jeg henne med opp i senga til oss. Jeg var så trøtt igjen og vi sovnet begge to. Så litt over klokka halv åtte brå våknet jeg av et dunk og et hyl. Snuppa datt ut av senga vår. har skjedd en gang tidligere. Hun hadde våknet uten at jeg hadde merket det. Det gikk fort over heldigvis og hun fikk ingen blåmerker eller kuler.

Så vi stod opp og hun fikk frokost. Ville ikke spise noen ting. Snudde seg bare bort da jeg prøvde å gi henne litt. Fikk litt pupp da.

Så skulle vi på Babysang og det gikk fint, men hun var kjemptrøtt. Og etter da dro vi til min mamma og der sovnet jenta mi i armene til mammaen min. Så jeg fant ut at vi skulle gå oss tur for da sover hun lengre. Hun var forresten veldig varm - feber!

Kjøpte Paracet stikkpiller. Gav henne en da vi kom tilbake fra turen vår. Sovnet i armene min igjen. Spiste ikke så mye til hverken lunsj eller middag. Prøvde å gi henne alt hun liker, men spiste lite. Etterhvert begynte pillen å virke og hun ble i bedre form.

Vi dro hjem fra mamma litt senere enn vanlig fordi broren min som ikke bor i Norge er hjemme denne uka. Og litt artig både for meg og jenta mi å treffe han.
Så på vei hjem sovnet hun i bilen og våknet selvsagt når vi kom hjem. Og vel hjemme i senga hennes kastet hun opp og da måtte vi bare skifte nattklær og sengeklær. Kjempeartig!! Håper bare hun er i fin form i morgen. Og håper hun sover hele natta.

Uff, så kjipt da!! Godt det gikk bra med henne etter fallet [:)] God bedring til henne [:)]

Sorry, men jeg ble stressa over å lese alt dette :p Hørtes ut som dere har hatt nok å gjøre i dag ja, og stakkars lille snuppa som ikke er i form :(

God bedring <3 Oliver hilser og sier at hun ikke får være syk neste tirsdag :p

Huff, hørtes ut som en ganske slitsom dag både for liten og stor.

Håper morgendagen blir bedre, og masse god bedring til jenta di!:)

Og enda hadde jeg ikke skrevet alt vi hadde gjort!!
Håper formen er bedre jeg også ja.
Håper ikke hun er syk neste tirsdag nei. Dagen er satt av til dere den.

ORIGINAL: FrøkenH

Huff, hørtes ut som en ganske slitsom dag både for liten og stor.

Håper morgendagen blir bedre, og masse god bedring til jenta di!:)

sign

Ikke for å skremme, men er du sikker på at hun ikke slo hodet når hun datt ut av senga..
Vet at slapphet og oppkast kan være symptomer.

Høres ut som en hard dag... Kan ikke si jeg misunner deg.

ORIGINAL: anette..

Ikke for å skremme, men er du sikker på at hun ikke slo hodet når hun datt ut av senga..

Nei da, du skremmer meg ikke. Tanken har slått meg, men hun har ingen kuler og ikke noe som tyder på at det er derfor. Og når hun ble i bedre form og ingen feber etter febernedsettende.

Lite mye på en dag ja.

Stakkars liten.. Godt det gikk fort over da!
Hørtes ut som en lang dag.. Masse god bedring til jenta di! :)

Huff, dette skjedde min i går også.
Vi var hos legen fordi de ville ha oss inn uansett for sjekk selv om hun ikke hadde noen synlige skader annet et ett lite blåmerke i panna.

Men der fikk jeg beskjed om at hvis allmenn-tilstanden forverret seg, babyen ble anderledes, fraværende, trøtt, kastet opp el lign MÅTTE jeg ringe til legevakta! Jeg måtte også sjekke henne et par ganger i løpet av natta i tilfelle, så jeg fikk kontakt med henne.

Ikke for å skremme deg, men burde du ikke ta en telefon ihvertfall?

ånei eg tenker hjernerystelse når eg leser dette asså..... trenger ikke være noen kul for det om... kvalme,feber og tretthet e jo tegn på akkurat det,, hadde ringt uten tvil å forklart hvordan dagen har vært, bedre å ringe 100 ganger for masse enn en gang for lite!!!!!!!!!!!!!!!!!

Må si meg enig med det de over meg har skrevet. Er slike symptomer man skal være obs på etter et fall. Men jeg har jo ikke vært sammen med jenta di, og sett hvordan allmenntillstanden hennes har vært. Vet jo også at det går mye omgangssyke nå :/ Men hysterisk som jeg er, hadde jeg nok ringt lege....
Uansett, god bedring til snuppa! Håper det går over til tirsdag, og at det ikke er noe alvorlig! [:)]

Dessverre hadde jeg logget av da dere kom med rådene. Natta har gått fint. Mye sutring pga feberen. Målte den i morges og da var den på 39,9. Vi skal en tur til legen senere i dag så da skal jeg spørre han. Men jeg tror ikke feberen og oppkastet kom av fallet. Noen ganger gråter hun så hardt at hun begynner å kaste opp. Har skjedd før også, så jeg tror det skyldes det, men jeg skal spørre for sikkerhetsskyld.
Ellers er det ingen tenner som har kommet opp ennå.

ORIGINAL: anette..

dette tenkte jeg også

ORIGINAL: janpanmarsipan

Dessverre hadde jeg logget av da dere kom med rådene. Natta har gått fint. Mye sutring pga feberen. Målte den i morges og da var den på 39,9. Vi skal en tur til legen senere i dag så da skal jeg spørre han. Men jeg tror ikke feberen og oppkastet kom av fallet. Noen ganger gråter hun så hardt at hun begynner å kaste opp. Har skjedd før også, så jeg tror det skyldes det, men jeg skal spørre for sikkerhetsskyld.

Uff, stakkars lita :( Fant dere ut noe hos legen?
Får håpe hun blir fort frisk, og god bedring!! [:)]

ORIGINAL: Mexxie

ORIGINAL: janpanmarsipan

Uff, stakkars lita :( Fant dere ut noe hos legen?
Får håpe hun blir fort frisk, og god bedring!! [:)]

Legen tok en crp og den var høy. Altså en infeksjon i kroppen. Vi skal tilbake igjen i morgen for å sjekke om den er høyere. Legen sa at det ikke var noe galt med henne etter fallet for da hadde han sett det på en prøve han tok. Når han sjekker pupilene hennes. De skal være forskjellig dersom det er trykk (blod) i hodet hennes. Ingen fare sa han. Barn slår seg ofte.
Men ihvertfall, ang infeksjonen, så mente han at det kan komme av at hun får tenner. For det å få tenner er en slags betennelse i kroppen. Tenner bryter og ødelegger tannkjøttet når det bryter gjennom så det kan være derfor. Skal ihvertfall tilbake i morgen for å sjekke crp'en igjen.

ORIGINAL: Hylei

Uff, så kjipt da!! Godt det gikk bra med henne etter fallet [:)] God bedring til henne [:)]

Back
Topp