Oj, endelig...

snuppelura13

Flørter med forumet
Fikk innkalling til ultralyd i dag skal den 19/10.....  Synes det er lenge til da men teller ned.....:)

Eg og skal den 19/10 [:D]
Fekk innklallinga for leeeenge sia, syns d har gått treigt! [:'(]

jah det var på tiden du fikk inkallelsen.
19. jah....lenge å vente men tiden går nok fort den [:)]

Har UL 9/10 jeg...Leeeenge sidne jeg fikk timen,å tida fram til den timen har gått tregt syns jeg..[8|] 
Men nå er d bare 10 dager igjen..[:D]

Jeg har endelig fått ultralydtime:) Samme dag som den Junita! 9 okt..... da er jeg 19+2 uker!

Jeg har enda ikke hørt noe ang ul jenter[:(]
Håper at jeg ikke blir glemt ut[8|]
Men jeg er bare 14+2 uker da, så det er kanskje litt tidlig enda....

ORIGINAL: Ema

Du er sikkert ikke blitt glemt vettu..[:)]
Men har du ikke fått noe innkalling i løpet av neste uke,så hadde jeg villa ringt å hørt etter jeg..? [;)]

Jeg og skal 19.okt!!! Gleder meg kjempemasse!!! ;) det blir vel 4. min, da... (hadde småblødninger tidlig, så da ble jeg sendt til kontroller i uke 6, 8 og 12...) Men føler det blir mer spessielt nå, da.. ser vel litt mer.. Men var utrolig moro de andre gangene også.. på hver sin måte.. ;) sist spratt den jo som en sprettball... :) Aktiv liten krabat.. Vil dere vite kjønn, eller???? Det vil IKKE jeg, men samboeren VIL.. så der har vi et lite problem.. hehe.. går jo greit at kun han vet, da.. men vil at vi skal bevare spenninga SAMMEN!!! ;) Men har jo litt tid på å overtale han enda.. :) Men så mener jeg også at han skal bestemme like mye som meg, vi er jo like mye foreldre,.. jaja.. det var mitt problem... ;) 

Du er sikkert ikke blitt glemt vettu..[:)]
Men har du ikke fått noe innkalling i løpet av neste uke,så hadde jeg villa ringt å hørt etter jeg..? [;)]

Ja, må nok ringe å høre.. Legen min har vært sykemeldt veldig lenge. Har gått hos vikar som har sluttet nå helt fra starten av graviditeten, så det kan være at det er blitt noe tull
Men kjekt uansett at det er så mange her som får vite snart om det blir gutt eller jenta!
Og så mange på samme dagen[;)]

fikk ul 26.10 jeg, så bare en dag før deg anlise, føles så lenge til, men nå er det 01.10 så "bare" 26 dager igjen.. hi hi[:)]

jeg har ul den 11 okt jeg..på mannen min sin burtsdag til og med..så det blir en stooore dag kan man si..hehe[:D]

det går så fort skal du se.nå er det jo alleredet 1 okt[:)]bare 18 dager igjen

Back
Topp